zaterdag 6 april 2013

Simply Crochet and me....

Een paar maanden geleden, ergens in Februari...
Werd ik gevraagd voor een interview in het Engelse haaktijdschrift 'Simply Crochet'.


Ik zei natuurlijk JA en beantwoorden allerlei vragen over mijn kleurrijke haaksels, mijn leven als 'moeder' en ook nog als juf en waar ik mijn inspiratie vandaan haal....

En nu staat het erin!
In de Simply Crochet 4 een interview met mij !

Hier hun website en binnenkort online hier te bestellen!
(nu staat het nog op nr. 3, binnenkort nr. 4)



Veel plezier met lezen, mocht je hem al te pakken hebben... en een
 
Fijn weekend !

29 opmerkingen:

  1. Hoi, ik word altijd helemaal vrolijk als ik je blog lees. En nu ook nog ik boekvorm..! Heerlijk, ik ga het zeker aanschaffen als was het maar om op sombere momenten weer vrolijk te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! En wat een mooie foto van jou ;-)

    Geniet hiervan en goed weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto!! En gaaf ook dat je met een interview in zo'n tijdschrift staat! Congrats!
    Fijn weekend, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van Harte Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Je staat prachtig op de foto.

    Fijn weekend,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd wat leuk ik hou het in de gaten. Leuke foto, gezellige juf en moeder zo te zien op de foto.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Have a nice weekend! You have so nice crocheting things!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar het artikel. Het is een leuk blad, heb zelf nr 2 besteld(heb ik 6 weken op moeten wachten)en intussen verscheen in Nederland het tijdschrift "fantastische ideetjes om te haken'. Laat daar nu heel veel hetzelfde in staan als in de Simply crochet nr2. Een tip voor wie ook nieuwsgierig is naar dit tijdschrift!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg! Ik lees het blad niet, maar het is wel erg leuk dat je erin komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga m zeker kopen en wat is je vestje leuk die je aanhebt! fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, en wat een mooie foto.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gaaf zeg!
    Inderdaad een mooie foto van jou! Je staat er zo trots op ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk dat je nu in dat leuke tijdschrift komt met een interview. En voor jou ook fijn weekend.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben benieuwd! Ben sinds kort lid, een abonnement van 6 maanden. Nummer 4 is het eerste nummer dat ik krijg! Heb al we een paar losse nummers.

    Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Ben ook benieuwd en wat een leuke foto van jouw, wat een vrolijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congrats on your magazine interview! I love simply crochet! We do not have a fun,cool crochet magazine in the states. I will subscribe to simply crochet. I love your blog and your work! Thank you for inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very nice blog:):)
    visit my crochet blog:http://kvacka-rajzaduso.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is geweldig. Je hebt echt eer van je werk. Je wordt nog eens wereldberoemd en dan gunnen we je.

    Lieve groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Claire

    Wat heb je toch een fantastisch blog,van alle haakblogs ben jij mijn favoriet, en ik kijk erg uit naar jullie boek,ik wil hem in ieder geval hebben!
    Groetjes Antje
    http://antjeshome.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I was reading this fabulous article in Simply Crochet and said to my husband that the crochet looked so familiar......several paragraphs later I realised why!!!! WONDERFUL!

    Well done and I can't wait for your book xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een eer dat je gevraagd bent, super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je wordt nog beroemd! Wat leuk zeg, wij gaan het tijdschrift zeker lezen.
    Niet voor niets dat ze jou gevraagd hebben; het is altijd een feestje om je blog te lezen & vooral ook de mooie foto's te zien.
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen