woensdag 24 april 2013

Gehaakte poncho




Maanden geleden, zo ergens in de herfst, was ik begonnen aan een nieuw project in lekkere 'herfstachtige' kleuren.


Bruin, roze, oranje....
Leuk voor de herfst dacht ik toen... een leuke poncho voor kind!


Eindelijk is ie af!
In het voorjaar kan ze hem eindelijk aan, en dat doet ze dan ook meteen!!


En mocht je de komende dagen nog behoefte hebben aan een schortje, voor bij de voorjaarsschoonmaak bijvoorbeeld, dan kan dat!!
Alweer een hele tijd terug, ontwierp ik een schortje voor het tijdschrift 'Handwerken zonder grenzen' - HZG nummer 176.


Een eenvoudige patroon beschrijving is te vinden in dit blad en Hier te bestellen. Een lekker vrolijk schortje te dragen bij een vrolijke bloemenjurk!
 
 
H a v e   f u n !

30 opmerkingen:

  1. Leuke poncho en kleurrijke lente schort!!! MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave poncho! Mooie kleuren, WOW! Ik haak er momenteel ook een voor mijn dochter in fluoroze met rood.. Leuk voor de lente dacht ik.. Denk dat zij hem in de herfst aan heeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die poncho is mooi geworden, ach.. en wat maakt het uit, in de lente komt hij ook goed van pas!;)
    En die schort is echt supermooi!! Bijna zonde om te gebruiken..!

    Groetjes,

    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, wat maak je toch geweldige dingen!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke poncho en dat schortje is schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I fell in love your poncho! I love it! Everything absolutely to! Colors, the pattern ... You always do such beautiful things! Congratulations Claire!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love it! The poncho takes me back to my childhood, growing up in the 70's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige poncho. Heerlijk die kleuren.
    En dat schortje is ook zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schortje is te gek en je rode gympen vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ponchos are adorable, you make divine crafts! ouah...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je schortje is erg leuk! Was je op de foto voor het ene tijdschrift wat voor een ander tijdschrift aan het haken?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee zo'n vrolijk gehaakt schortje; dan krijg je gelijk zin om een emmer sop te pakken!
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige bloemenfoto...love it! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie poncho. Prachtige foto's, ik word er altijd zo vrolijk van als ik ze zie.

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Poncho is beautiful !!!
    Kasia from http://kasiaknits.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, geweldig, die poncho! Dat is voor mij echt jeugdsentiment. Ik had een kleine poncho voor mijn pop, maar nooit voor mezelf.. helaas geen haakwonder hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie poncho heb je gemaakt! Die kleuren zijn echt heel mooi bij elkaar. Ik heb vorige week ook een poncho gehaakt voor een klein meisje, vond het erg leuk om te doen!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Claire, leuke kleuren combi bij de poncho!
    En leuk weer eens wat nieuws te zien, kan niet wachten op het boek en je next post.
    We wachten in spanning de volgende post af....
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Claire,

    Mooie poncho, leuke blog, ben gelijk volger geworden :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Todo muy bello! Saludos desde Argentina. Alejandra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. PRECIOSO EL PONCHO...Y LOS COLORES.
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beste
    Het gehaakte herfst rokje vind ik erg leuk.
    Heb je hier toevallig het patroon van??
    groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi!
    Heb je misschien een patroon van de poncho?

    BeantwoordenVerwijderen