vrijdag 15 maart 2013

Weekend..... again

Het is alweer weekend!! En de week is om gevlogen.....


Een heerlijke koude week, dat was het wel!
Daarom bakte we wat brownies, lazen de mollie makes en haalde de LENTE in huis met tulpen.....



Verder haakte ik wat, met een nieuw garen... (daarover snel echt meer)
Het mandje met bollen gaat dit weekend mee naar een huisje in Nederland waar ik dit weekend verblijf. Ik boekte het hier. (er zitten erg mooie huisjes tussen..)
 
Voor allemaal een....
G e z e l l i g   w e e k e n d !
(en tot maandag weer)
 

18 opmerkingen:

  1. Jij ook een gezellig weekend gewenst.
    En van jouw foto's van die tulpen krijg ik toch wel een beetje lente gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful tulips, have a great weekend! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een heel fijn weekend en wat een mooie foto's weer!';-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt zo vrolijk van je foto's! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van je weekendje weg.

    Groetjes Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jij ook fijn weekeinde meis, en wat een prachtige foto's !

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk voorjaars sfeertje met je foto's! Voorlopig moeten we de kleur maar zelf in huis halen hè...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk Lente in je huis!!!!
    Jij ook fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weekend! Veel plezier in jullie 'huisje', geniet ervan!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn weekend in je gehuurde huisje! (als ik zo'n gezellig huisje als jullie had ging ik nérgens heen ;)) )

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van je weekend, leuke foto's weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is ware kleurentherapie, de kleuren knallen van het scherm af!

    lieve groet

    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen