woensdag 27 maart 2013

Time flies

Als eerste een enorm 
DANK JE WEL 
voor jullie allemaal op mijn (onze) vorige post over
Wauw, wat een feest om al jullie lieve reacties te lezen.
Echt geweldig, dank je wel !



Onder andere door ons boek, is mijn leven vrij chaotisch op dit moment....


Mijn hoofd lijkt af en toe wel een zeef.... en zo haalde de tijd mij in deze week....



Ik heb het huis leuk versiert voor Pasen... (ik dacht wel steeds, wat ben ik toch vroeg dit jaar met mijn paaseieren....)


.....dacht ik toch echt dat Pasen pas over een week zou zijn....
Kind wist mij te vertellen dat het toch echt aanstaande maandag Pasen is....
 

Dus..... toen ik dinsdag weer moest werken had ik iets te doen! Ik moest die dag met mijn klas 25 paasmandjes maken.... (ik dacht dat ik daar dus nog een week de tijd voor had, en met 4 en 5 jarige kinderen is dat ook erg prettig als je daar een week de tijd voor hebt)
Gelukkig heb ik hele 'wakkere' kleuters die na mijn uitleg ontzettend mooie schaaltjes/mandjes van klei hebben gemaakt! 


En natuurlijk wil ik dan de klas 'extra' gezellig maken voor de paas-ochtend....


En zo knutselde ik net nog even een leuke paaskip om morgenochtend samen te maken.... (met ontzettend prettig knutselpapier van de HEMA: ruitjes, stippen, bloemen papier; 1 KILO!! €3,-)

Dus.... nu dit allemaal gedaan is, en de tijd mij dus behoorlijk inhaalde deze week, ben ik nu klaar en heb ik morgen waarschijnlijk een erg gezellige paasochtend met mijn klasje...

 
......Ga ik nu even rustig zitten.....
en genieten van 'even niks'...
 
 
 
 

14 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar dat je tijd nodig hebt met een klas vol kleuters!!! Je maakt wel heel gave dingen met ze! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je super leuke dingen gemaakt!

    En het ziet er in jou huis zo fleurig uit. Een plezier om naar te kijken :-)

    Ik wens jullie alvast een hele leuke en gezellige paasochtend toe!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk erg uit naar jullie boek, ik kijk ook altijd uit naar jouw blogberichtjes, zo gezellig alllemaal.

    groetjes annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig allemaal....hadden we maar wat meer tijd hé?!

    Fijne week nog! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, heel herkenbaar. Deze week haalde de tijd ons ook even in. Ook wij zijn bezig met iets waar je je helemaal in kunt verliezen; volgende maand openen we onze eigen workshopruimte.
    De eerste (grote) groep komt een surprise-party vieren. Gezellig een hele dag haken, breien, lunchen, taartjes eten,...
    Ik gedachten is het al helemaal ingericht. En... zodra jullie boek uitkomt, krijgt die een mooi plekje in onze workshopruimte. Het wordt vast een heel gezellig haakboek!
    Groetjes, Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een mooie foto's....Ik wordt er helemaal vrolijk van!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk voor je dat er een boek gaat komen, daar mag je best heel trots op zijn en begrijpelijk dat je er even door in de war bent, ik heb wel even gelachen om je verhaal, gelukkig is je dochter heel alert. misschien moet je de paasdagen even gebruiken om een beetje op adem te komen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat geweldig dat er een vrolijk boek gaat komen. Kan niet wachten. Maar kijk elke dag trouw naar je blog! En geniet altijd weer en het vrolijkt je weer op. Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahh gelukig. Toch nog blije vrolijke kindjes morgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef gelukkig dat Kind je daar even op gewezen heeft :) Alvast een vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, die schoenen! Zijn die van dat Deense merk dat ook van die klomplaarzen verkoopt?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kleischaaltjes. Waar zijn die gekleurde dingetjes van gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. UN BLOG CON MUCHAS COSAS HERMOSAS!!!!!
    SALUDITOS

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen