zaterdag 23 maart 2013

Big News !

Waar ben ik nu toch al die tijd mee bezig??

Het lijkt wel of ik niks meer haak?! Of dat er nooit iets afkomt?!


Het tegendeel is waar..... ik haak me suf!!!!
Een tijdje geleden werd een idee geboren


Het idee om kleurrijke haakprojecten te delen.
Haken met een beetje extra:


Kekke combinaties, vrolijke kleuren, uitbundige projecten!!
Er wordt hier heeel hard gewerkt, heeeel veel gehaakt....


En dat doe ik niet alleen, nee ik doe het samen met haar.


Wij zijn heel hard aan het werk aan ons BOEK, een heus haakboek!!
Ik ben zo trots dat ik samen met mijn vriendin, mijn haakmaatje, deze droom ga waarmaken ❤


Dus vandaar de afgelopen maanden alleen maar foto's van wat draadjes....
Wat sfeer foto's van bolletjes wol...



Ik kan er nu namelijk nog niks van laten zien.
Dat duurt nog een tijdje.....
In oktober mogen jullie mee genieten!!


Maar dat het allemaal heel erg mooi, vrolijk en gaaf gaat worden, dat kunnen wij nu al wel zeggen......

(Zo... het hoge woord is eruit!) (spannend hoor)
 
E e n   f i j n   w e e k e n d   a l l e m a a l  

94 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Ik ben benieuwd naar jullie boek. Succes en een fijn weekend!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super zeg. 1 koper hebben jullie al. Waar kan ik reserveren? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat GAAAAF!! Ik volg je blog al wat langer, en maak wel eens wat dingetjes aan de hand van jou patronen. Je heb een heerlijk blog, dus ik weet zeker dat het boek ook geweldig zal zijn!! :D K ben heeeel erg benieuwd! Groetjes, Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat spannend! En ontzettend leuk! Als ik op de foto's af kan gaan, dan komt dat boek op mijn verlanglijstje...

    groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Die wil ik wel alvast reserveren:)

    Succes met het af maken van jullie boek!

    Groeten

    Georgina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wordt een kleurexplosie, dat boek van jullie :-) En laat ik daar nou dol op zijn... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Spannend, ik kijk er naar uit. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooooooo wat leuk ......... Nou ik kan niet wachten op jullie boek ;)

    Groetjes
    Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whowwwww, super!! Ik kan ook niet wachten! Ik word altijd erg blij van je site... heerlijk die kleurtjes..! Heel veel succes!
    Groetjes van Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wacht in spanning af! Het zal zeker het wachten wachten waard zijn. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is zeker spannend....

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dan weet ik nu al wat ik voor mijn verjaardag ga vragen!! :)
    Jullie heel veel succes, maar aan jullie blogs te zien gaat dat wel lukken....ik heb er in ieder geval al zin in :)
    Liefs Theethe

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sounds wonderful!
    Liz @ Shortbread & Ginger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW!!!! Dat is goed nieuws!!! Ik kijk er nu al naar uit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk! Succes!
    'k Ben erg benieuwd!

    Groetjes,
    Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Komt de matroesjka er ook in te staan? Ik wacht al heel lang op het patroontje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat wordt volgens mij een super leuk boekje ...

    Heel veel succes ...

    Fijn weekend ... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat spannend! Heel veel succes met de afronding van het boek. Ik ga het zeker bestellen.
    groet en veel haakplezier, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik weet nu al dat ik dat boek MOET hebben! Haha! Heerlijk, ik verheug me er op! Succes en veel plezier met haken/maken!!! xxx Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dat wordt vast een leuk boek.
    Ik had in je vorige post een vraag gesteld over le superleuke kleurige sjaal. Is het het patroon van de grijze sjaal of een nieuw patroon?
    Zou je me je antwoord willen mailen , heel graag want ik wil zo graag beginenn!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben een leek, ook deze aan het haken, heb gegoogled op arcade pattern.
      Als ik goed tel, en het goed heb, heeft claire 7 boogjes in een schelpje zitten, dat patroon kon ik niet vinden (in grijze omlagdoek patroon zitten 4 boogjes)..ik maak m nu met 5 stokjes in een boogje ( http://lotsofcrochetstitches.blogspot.nl/2012/03/arcade-crochet-stitch.html ) en nu maar hopen dat ie net zo mooi wordt:-)

      Misschien heb je hier alvast iets aan, ik blijf dit ook lezen voor geval claire nog reageert

      Verwijderen
    2. Oh wat ontzettend aardig van je. Ik ga meteen bij je link kijken.

      Verwijderen
    3. Hoi Boukje, het patroon komt van het blog van Saar en Mien! Het is erg fijn om te haken. op haaar blog, ergens aan de zijkant kun je het patroon vinden. Veel succes! Groeten, Claire

      Verwijderen
    4. Oh? Ok, dat wordt uithalen en opnieuw beginnen dan :-)
      Thanks!

      Verwijderen
    5. Dank je wel claire and the south bay shawl stond al heel lang op mijn verlanglijstje.
      Anoniem, niet wanhopen je kunt ze altijd nog allebei haken!!!!

      Verwijderen
  21. Wow, proficiat!!!! Mijn boek is er ook in oktober, misschien liggen we wel naast elkaar in de boekhandel, spannend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo dat is niet mis. Het wordt vast een prachtig boek. IK ga het allemaal volgen.

    Fijn haakweekend.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What beautiful photographs to make me think of spring!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk! Ik reserveer vast een exemplaar:-)
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk zeg, ik zie er al naar uit :) Veel succes en plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat leuk, ben gek op bonte kleurencombinaties, dus ik ben zeeeeeeer benieuwd naar jullie boek. Enne.... haak ze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WOW wat gaaf!
    Ik ben zeer benieuwd naar jullie boek!
    We wachten in spanning af...

    Succes!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat geweldig! Dat wordt vast een prachtig boek die elke haakverslaafde moet hebben. Kan nu al niet wachten maar we moeten nog eventjes geduld hebben.
    Ik wens jullie alle succes met de voorbereidingen en gezelligheid!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oeh wat gaaf!Ik zat almaar aan een tijdschrift te denken! :-)
    DIt boek moet ik echt hebben, dit is het boek waarop ik gewacht heb.
    Gaan jullie ook wol verkopen, of is dat alleen vvor de nog te haken voorbeelden?
    Veel succes verder, en ikwacht het af,

    Liefs, Jehanne, goldenstardust van instagram :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi jehanne er komt ook een webwinkel aan:)

      Verwijderen
    2. Owh cool, ik ga alvast sparen, serieus :-)

      Verwijderen
  30. Gefeliciteerd, wat spannend!!!! Ik verheug me erop! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Fabulous news. Congratulations. Enjoy the ride!!!
    Annette
    My Rose Valley

    BeantwoordenVerwijderen
  32. whaaaaaaa, geweldig!!!!!!! Ik reserveer vast een exemplaar, gesigneerd en wel door jullie. Ik ben van allebei fan, jullie kleurgebruik is H E L E M A A L mijn smaak, ik ben Fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh vandaar, en euh haakmaatjes ik vond jullie blogjes al zo op elkaar lijken. Superleuk een boek van jullie samen, jullie blogs zijn al zo inspirerend, schiet maar snel op ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O wat leuk!! Ook ik vond dat jullie blogjes wel heel veel van elkaar weghebben, heerlijk, ik ben FAN! Ik kan niet wachten tot jullie boek er is, veel succes met alle voorbereidingen!
    grt. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ooooh, wat gaaf! Ik hou enorm van jullie werk! Ben zeer benieuwd! Spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oooh wat een gave uitdaging en wat zal het een kleurrijk boek worden,ik hou ervan...Ik kan niet wachten reserveer er maar vast één voor me :)! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk om te lezen...dus ook een webwinkel begrijp ik?
    Is dat dan met wolverkoop of met haaksels..
    Ben erg benieuwd met welke wol jullie zoal werken...
    Je blijft toch altijd experimenteren..

    Geniet van alle voorbereidingen..

    Groetjes laura.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Das wird ein grosser Erfolg! Ich mag deine Arbeiten sehr!
    Liebe Grüße
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat geweldig, ben heel benieuwd, hou erg van de uitbundige dingen die je maakt en ben sinds kort aan de haak dus dit komt heel goed uit! Mag ik je vragen waar je het garen haalt dat op de laatste foto staat? Lijkt me een fijne dikte namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat super gaaf! Ik volg jullie blogs al een poosje en doe enorm veel inspiratie op door jullie mooie foto's. Ik kijk nu al erg uit naar jullie vast prachtige boek! Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wowwwww....super leuk!
    Gefeliciteerd!!!
    Zoals altijd ziet het er weer heel inspirerend uit met je mooie foto's.
    Heerlijk, ik kruip bij de kachel en ga ook weer lekker verder haken.
    Fijn weekend en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat vreselijk leuk!!!! Gefeliciteerd!! Heel speciaal om samen met je vriendin te doen! Geniet en oeoeoe...wat ben ik nieuwsgierig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Waaaaaaaaaahhhh wat spannend, leuk zeg, ben heeeel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ontzettend leuk! Gefeliciteerd. Veel succes met haken!!! Ik hou het boek in de gaten.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wauw!!echt leuk,zal 1 van de eerste zijn die t boek zal kopen!gr ID

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat COOL!!! Ben erg benieuwd. Oktober duurt nog zo lang.
    Fijn weekend .
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat tof! Veel succes met het samenstellen van ideeën voor jullie boek, maar volgens mij komt dat helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat leuk!!!! En een goed idee! Ik vind juist die kleuren altijd zo vrolijk en het werkt heel aanstekelijk. Heb je bloementasjs ook gehaakt. Hij is net af. Veel succes met het samenstellen van het boek. Groetjes Anne Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. EVerything you make is gorgeous and colorful! I can't wait to see your book!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat klinkt wel erg spannend, veel succes en natuurlijk plezier er nog mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. superleuk, jullie hebben alvast een koper !!! Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een geweldig leuk nieuws. Gefeliciteerd hoor allebei. We kijken uit naar jullie boek, wordt vast heel kleurrijk. Veel succes met de voorbereidingen!
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd!!! Wat gaaf zeg!!!
    (ik wil ook zo'n wagen vol katoen....)

    HEEL veel succes & plezier met dit geweldige project!
    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wow, wat een geweldig spannend nieuws.
    Heel veel succes en plezier in dit super leuke project.

    Mooie foto's weer!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  55. GEWELDIG nieuws!! Je maakt me vreselijk nieuwsgierig. Wat ontzettend leuk dat je je droom gaat waarmaken. Ik wens je heel veel succes en vooral heel veel plezier.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  56. in een woord: GEWELDIG! Ben nu al supernieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Claire heel veel succes ik blijf je volgen.

    José

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat leuk dat je een droom kunt laten uitkomen! Ik wens jullie alle succes toe en kijk uit naar oktober. Pfff,.. duurt nog wel even..

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dat is wel heel spannend zeg! Ik hou van haakboeken dus waarschijnlijk is die van jullie kans hebber voor in mijn boekenkast :)
    Succes!

    Liefzz

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik wil m, ik wil m, ik wil m! haha Heel veel succes enne te gek! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dat is echt super nieuws. Ik geniet zowiezo al een tijdje van je blog en je mooie haakprojecten, dus ik wacht nu geduldig af tot het najaar, maar weet zeker dat ik jullie boek ga kopen!!! Succes ermee.

    Groetjes Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Succes! Ik vind je blog al zo ontsettend kleurijk en vrolijk en jij heeft talent dus jullie boek zal ook mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Gaaf, dat boek moet ik gewoon hebben als het uitkomt. Ik ben echt fan van jouw kleurige haaksels! heel veel succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wat gaaf..... ik wil er wel een handteking in hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Geweldig!! Maar waarom pas in oktober?? Ik ben in september jarig! Haha. Echt heel veel plezier in alle voorbereiding. Het boek wordt ongetwijfeld geweldig, want dat zijn jullie logs ook. Dat gezellige "bakkie thee/koffie" gevoel, voeten omhoog en haken maar! Ik kijk er naar uit
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een superleuk nieuws! Ik ben echt fan van je blog en wordt altijd vrolijk van alle kleurtjes. Via welke uitgever wordt het boek uitgebracht? Hopelijk kunnen we het ook in onze winkel gaan verkopen! www.steekvoorsteek.com (Kan niet wachten tot het oktober is!) Groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Definitely worth waiting for. seems exiting. I like your colorful crochet fabrics.
    - Herman Swan

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat geweldig! Spannend voor jullie, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een kleurrijk en inspirerend boek wordt!! Ik ga het zéker kopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Superleuk! Kan nu al niet wachten tot het boek uitkomt!
    Intussen succes met alle voorbereidingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ben heeeel benieuwd!
    Volg al een tijd je blog.. Heb er al veel inspiratie uit gehaald. Weet zeker dat het boek een succes gaat worden gezien de vele reacties!
    Groetjes Mariska
    (gezelligaandehaak.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. OOOO,wat gaaf,ik ben zo benieuwd wat en hoe het gaat worden.
    Heel veel haak plezier.Ik weet zeker dat het een heel leuk kleurrijk boekje gaat worden.Succes dames.
    Groetjes Mirel

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wonderful crochet,wonderful blog,till next time!
    Greetings from germany,the muffin

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ben reuze benieuwd wil zeker een boekje kopen hoor als het net zo gezellig en vrolijk word als je blog komt het heeeelemaal goed.
    Veel succes
    liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Super! Al echte fan van jou/jullie, weet ik zeker dat het boek heel mooi gaat worden! Ik bestel hem nu al;-) Met handtekening;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een leuke onderneming, veel succes! Ben een fan van jouw blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. love your pictures and blog it is so colourful x

    BeantwoordenVerwijderen
  77. zeer spannend, je maakt met zeer benieuwd naar jullie haakboek.
    wanneer komt het uit ?

    BeantwoordenVerwijderen
  78. ook ik ben benieuwd
    altijd op zoek naar nog meer leuke haakboeken en patronen

    succes
    we wachten

    groet PUUP

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een fleurig weblog.
    Vraagje voor het Mappa Mondo huis met chronisch zieke kinderen zoek ik liefhebbers die een deken of dekentje willen haken.
    atelierconstance@hotmail.com

    Groetjes
    Constance

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat super leuk. Kijk er nu al naar uit. Succes en maak er wat moois van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Geweldig! Mag ik al voor de deur gaan liggen? Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wa ... wa... wa.... waanzinnig!!! Wat ben ik benieuwd!!!!
    Vandaar dat er maar mondjesmaat wat op je blog stond ... haha!!
    Superleuk om samen mee bezig te zijn lijkt me!!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Als je al wat meerkunt vertellen, wil je dat dan doen in een nieuw blog? Bijvoorbeeld wat voor soort garen en prijzen ? Ik zit financieel zo krap dat ik amper haakgaren kan kopen, moet er echt voor sparen, en heb nu eigenlijk garen nodig, en twijfel of ik zal wachten tot jullie webwinkel....als ik iets meer weet hoe of wat wordt het iets makkelijker voor me om beslissingen te nemen.
    Ik zag lopi op de plaatjes, maar kan nergens prijzen vinden op internet? :-)
    En doen jullie het zo dat jullie het garen verkopen dat jullie in je boek gebruiken? Dat lijkt me superfijn en handig, mits betaalbaar:-)

    Succes, groetjes, jehanne

    BeantwoordenVerwijderen
  84. zeg wel even waar het te koop is ....
    wil het gewoon hebben......
    succes met alles...













    BeantwoordenVerwijderen