vrijdag 18 januari 2013

In de BZT show.....

Vandaag was ik bij de opnames van de BZT show. Natuurlijk om even te kijken hoe mijn gehaakte spullen eruit zagen op de bank en om te kijken hoe Karin Bloemen tussen mijn gehaakte spullen zat!

Het zag er erg mooi en haakerig uit. De uitzending is 2 februari te zien op tv. Hier alvast wat plaatjes en de 3 gehaakte tasjes die ik nog maakte voor het meisje voor wie de wens is.

Het was een erg leuke ervaring om even 'achter de schermen' te kijken van zo'n programma.

Nu nog een paar dagen wachten tot mijn spullen weer hier zijn. Het is me hier toch een kale boel! Ik krijg bijna de neiging om even snel een kussen te haken........







43 opmerkingen:

  1. Dat ziet er fantastisch uit, we gaan zeker kijken en inspiratie op doen
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk zeg, ik ga proberen te kijken, hoe laat???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk en vrolijk. Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. Ik ga kijken 2 februari.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel heel leuk om dat zo mee te maken! Lijkt mij!
    De drie tasjes vind ik ook heel vrolijk en leuk geworden!
    En dan straks alles weer terug bij jullie thuis!
    Kan me voorstellen dat je het nu al mist!
    Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh, wat leuk!! iedere zaterdagavond kijken we daar naar met een bord patat op schoot. Vaste prik.

    wat een leuke ervaring.
    hartelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk, ik kijk er al naar uit.
    Super leuke tasjes!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kleine vriend en vriendin zijn fan van de BZT show, dus dit ga ik niet missen. Ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat giga leuk!!! Ik ga zeker kijken! Echt een super mooi verzameling haakwerk heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superrrrrrrr!
    En wat een leuke tasjes.
    Ga zeker kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf, eigenlijk had Bloemen een gehaakt jurkje aan moeten hebben ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga zeker kijken!! Ziet er geweldig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er erg leuk uit, gaaf dit hoor.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie het al voor me, jij in een lege huiskamer, zonder die kleurtjes ;-)
    We kijken héél vaak de BZT show, dus deze gaan we echt niet missen!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Look at all your beautiful (and now famous!) things, don't they make the place look grand!

    S x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk voor je! Je zal wel heerlijk genoten hebben en terecht. Cool om je eigen werk zo te zien.
    Groetjes,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. STOER!!!! Wat een ervaring zeg! Echt heel gaaf!
    Ziet er cool uit hoor!
    De tasjes zijn schattig...lief van je!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat grappig, de zoon van een kennis van ons zit ook precies in deze uitzending. Twee redenen om te gaan kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toppie!
    En die tasjes, wat moet dat meisje daar blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heeeeel leuk!
    Maar wat zul je je spulletjes missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf zeg maar het zijn ook zo'n mooi spullen, probeer te gaan kijken hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zeg, lijkt me een hele belevenis om al je spullen zo te zien. We kijken hier ook altijd dus ga het noteren en kijk dan zeker. Laat je niet tegen houden om een kussen te gaan haken, ik hou je blog vast in de gaten......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf, ik ken de show niet maar dat komt door gebrek aan klein grut!!Maar het ziet er leuk uit op de foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er leuk uit! Het is hartstikke leuk om zo je eigen spulletjes terug te zien op tv.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er goed uit!

    Ik kan me voorstellen dat je huis nu kaal is en een kussen wilt gaan haken, ben benieuwd hoe die er uit komt te zien ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat ziet er goed uit. Leuk hoor al die mooie spulletjes, die tasjes zijn ook heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die tasjes zijn schattig geworden en het ziet er vrolijk uit! Die poncho die ooit Karin zelf had gehaakt is ook te gek. grof met kleurtjes. Dus de match snap ik! Ik ben benieuwd naar de show. fijn weekend nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat leuk! Ziet er inderdaad prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk ziet het eruit met de fleurige haaksels. Karin Bloemen ken ik nog wel maar de bzt show niet. ik zal kijken of ik het hier tzt op uitzending gemist kan kijken.
    Hartelijke groet, Frieda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk zo je gehaakte spulletjes op de TV
    Ik ken de BZT show ook niet, maar hou 2 februari
    in de gaten.
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat ziet er gezellig uit! En 2 februari kijk ik samen met m'n dochters naar de BZT-show, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is wel heel erg leuk zeg! En ja, wat zal het bloot aanvoelen nu in je huis.....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een eer om je haakwerkjes zo op tv te zien! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt heel leuk, dat je hieraan hebt meegewerkt! Leuk inderdaad om ook eens achter de schermen te kijken . Ik ga zeker 2 februari kijken op de tv, de bzt show ken ik ook niet,maar ga opletten. Heel veel succes groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen