zondag 13 januari 2013

Gehaakte spullen op TV

Van de week worden deze bergen gehaakte dekens, kussens, sjaals, omslagdoeken, poncho's, het krukje met gehaakt hoesje, de gehaakte lampenkap, mijn gehaakte tassen en gehaakte hangertjes opgehaald voor een TV programma. Ze worden gebruikt voor een decor in de BZT show. Dit is een programma waarin wensen van jonge kinderen worden vervuld. Aanstaande vrijdag zijn de opnames en dan zit er een bekende Nederlander tussen mijn gehaakte spullen, geinig hè!

Ik heb dit weekend al mijn haaksels uit huis en het kampeerbusje gehaald en als je het zo bij elkaar ziet liggen is het wel belachelijk veel!! In 3 jaar tijd bij elkaar gehaakt!! Je kunt wel zie dat ik moeilijk afstand kan doen van wat ik haak, ik hou alles zelf......

Zodra ik weet wanneer het programma wordt uitgezonden laat ik het jullie weten, kunnen we kijken of het op TV beeld ook een beetje overkomt. Het moest er overdadig en hakerig uitzien,... nou dat gaat denk ik wel lukken ❤











78 opmerkingen:

  1. Leukkk!!! Bij ons wordt de BZT show regelmatig gekeken. Ik ben benieuwd. Enne respect voor al je werk hoor! In een paar jaar zoveel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige collectie, jij hebt hard gewerkt! Daar mag je met recht trots op zijn!!
    Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo, dat is echt veel! Wat een prachtig, kleurrijk geheel.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collectie heb je! En wat gaaf dat je werk op tv komt! Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh dat is toch echt den hemel, dat ze uw haakwerk voor een decor gebruiken !!!!
    Zo schoon allemaal, ik zou er ok geen afstand van kunnen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En of dit er hakerig uitziet! :-)
    Geweldig mooi en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf! Wat zul jij op wolkjes lopen, gemiet ervan.
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker een hele verzameling. Het ziet er erg leuk uit zo samen! Ben benieuwd hoe het er straks op beeld uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gigantische, ik word er helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW... dat is een schitterende berg gehaakte kleurtjes. Dat kan niet anders dan er héél gezellig en vrolijk uit zien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje mineetje wat veel!
    Mijn boys kijken altijd de BZT show, ze zullen het wel uitgillen want haken is deuh...
    Maar superleuk dat het voor dit programma gebruikt gaat worden, veel plezier.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw! Ben jij het geworden :D
    Ze hadden mij ook benaderd, maar dat werd te veel gedoe met vervoer.
    Hah, tof!

    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf! En wat een bank vol mooie haaksels, zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! You've made some wonderful things over the years. Such lovely happy colours :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige haaksels. Wat een eer dat jouw gehaakte spullen op tv komt.
    Spannend hoor.

    Ik kan ook niks weg doen, wil alles wat ik maak zelf houden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig dat al die mooie spullen van je op tv komen!
    Het ziet er lekker vrolijk uit!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wooow! wat een supermooie collectie! kan je echt trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk leuk, ik zal voor de buis zitten! Onze kinderen vinden het ook erg leuk. Ik ben benieuwd welke wens en bekende Nederlander er tussen je haaksels in komt te zitten. Ook superleuk om al je spullen zo bij elkaar te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig!!! Ik ben er jaloers op, zo veel en zo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. BY the way, wel onhandig als het deze week zoals beloofd koud gaat worden. Of heb je nog een dekentje achter gehouden?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Qué bueno! Lástima que desde Argentina no lo veré! =(
    Hermosa colección de trabajos, hilados y colores!!!
    Felicitaciones y éxitos!
    Saludos!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihi, wat zal het kaal en saai zijn bij je in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Inderdaad belachelijk veel ;), maar wel ontzettend leuk! Ik ben benieuwd naar de uitzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Inderdaad, belachelijk veel ;), maar wel ontzettend leuk!! Ik ben benieuwd naar de uitzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Congratulations! What an amazing thing to happen. Your work is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gaaf!!!! Erg stoer!
    Je hebt inderdaad een flinke verzameling in maar 3 jaar...:o)

    Ik ben heel benieuwd naar de uitzending!!! Super!
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is inderdaad erg veel! Maar super vrolijk allemaal. Wel leuk dat je bent benaderd om dit in een tv show te mogen plaatsen, wel een hele eer natuurlijk... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat GAAAAF,laat het weten,laat het weten want dan ga ik zeker kijken en als ik niet kan het opnemen!Wat een mooie spullen heb jij in die 3 jaar bij elkaar gehaakt zeg!Echt heel onwijs gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Sjoe skat maar jy was baie besig die jaar en al jou handewerk is vreeslik mooi. Heloise @daisies and dragonflies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk!
    Dat is een groot compliment voor je werk.
    Lekker van genieten.
    Je weet maar nooit wat er verder nog van komt...
    En als het kan ga ik natuurlijk kijken.
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jemig Claire! Wat een enorme hoeveelheid!! Wat gaaf dat je werk op tv komt, echt super. Laat even weten wanneer de uitzending is, dan gaan we kijken :-))

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super! 't Is ook een prachtige stapel die het verdient gezien te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. zeker overdadig hakerig!
    PRACHTIG!

    uren en uren
    en uren...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat tof zeg!!!!!
    Nou als dit niet hakerig genoeg is weet ik het ook niet meer :-)
    Enne wij zijn hier fan van de BZT show dus ik hou je in de gaten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh ik ben benieuwd ook mijn kinderen Kijken naar de BZT show en wat een prachtige collectie haakwerk zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je hebt nog meer gemaakt want je hebt wel heel veel cadeau gedaan; poncho's, dekentjes, tasjes.... X sas

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow wat een berg. Krijg je die spulletjes wel terug na de show. Ik zou ze namelijk niet allemaal willen missen als ik jou was.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige spullen heb je gemaakt en alles zo kleurrijk. Jeetje je mag wel trots zijn dat ze je uitgekozen hebben voor al je mooie haakwerken.Gefeliciteerd. IK ga het volgen en zeker kijken naar het programma.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  39. zeer mooie spullen,geeft me weer inspiratie en veel trek om verder te haken!tof dat je spullen op tv komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Supertof! Ik ga zeker kijken ! Veel voorpret plezier alvastvtoegewenst! Groet, Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat geweldig leuk zeg! Het is ook allemaal echt even mooi. Het lijkt me erg leuk het TV-programma te zien! Je zal wel trots zijn.

    Groetjes,
    Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  42. je hebt al flink wat bij elkaar gehaakt
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jeetje zeg jij hebt flink doorgehaakt. Ik ben benieuwd naar het programma.

    groetjes natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat gaaf! En wat een eer! En wat heb je ontzettend veel gehaakt, mooi! Ik ben benieuwd wanneer het uitgezonden wordt, de BZT-show is favoriet hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jeutje!! Wat gaaf, wat gaaf!!!
    Super dat het op tv komt en wat heerlijk om dit allemaal bij elkaar te zien!!
    Een enorme inspiratiefoto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat leuk zeg!! en wat lijkt het gaaf zo allemaal bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat super leuk! Hier kijken we ook regelmatig dus dan kijken we zeker.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wauw wat gaaf, op tv!
    Altijd als ik jouw haaksels zie krijg ik helemaal zin om te haken, al die granny squares! Dan vind ik het zooooo jammer dat ik zo weinig tijd heb (en natuurlijk dat ik een niet groot genoege kamer heb om alle frutsels in op te bergen ;)
    Ik ben echt van plan om binnenkort weer een granny square project te starten met allemaal vrolijke kleurtjes te beginnen. Ik heb er nu al helemaal zin in ;)

    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een eer dat jouw spullen gevraagd zijn. Echt heel tof! het ziet er ook allemaal zo mooi uit bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mooi hoor. Wij kijken ook altijd, dus als ik de datum weet...erg leuk wat je allemaal maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  51. ow wat gaaaaf!!!
    de BZT show is leuk! ik kijk graag mee met dochterlief!
    Ga je zelf niet daar vertellen hoe leuk haken is?? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hola...realmente todo precioso.....
    Saludos desde Argentina!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw dat is echt veel! En wat ziet het er gaaf uit zo allemaal bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Gaaf zeg, ik zou wel alles merken en opschrijven wat je meegeeft... of foto's. Het idee dat er dingen straks kwijt zijn? slik... het is namelijk prachtig. succes groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Veel succes ik kijk graag hier bij jou. Zal het in de gaten houden.Altijd zo vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een werk! Ziet er gezellig uit zo met al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. leuk! en wat kleurrijk..... dat is toch helemaal top om in de BZT show te komen!?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. wat leuk en bijzonder zeg...maar dan zal je wel opeens een heel "saai" huis krijgen..... zonder al die kleurtjes of valt het mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Jij hebt wel héél veel gehaakt de afgelopen jaren: wat een kleurige en fleurige boel! En wat leuk dat ze je spullen bij de BZT-show gaan gebruiken. Spat vast het scherm af! En ik ga natuurlijk kijken!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw wauw en nog eens wauw!!!! Prachtige kleuren zo allemaal bij elkaar :) In 3 jaar heb je veel gehaakt en gemaakt super mooi hoor. Het is ook een heerlijke bezigheid ik kan het maar moeilijk aan de kant leggen haha. En natuurlijk wil ik ook kijken hoe het overkomt op de tv, vast prachtig! Grtjs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Me encanta!! cuanto color!! mmm...que bueno, Felicidades!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Waauuuuw wat gaaaaaaffffff en leuk ze. Maar je maakt ook zulke mooie spulletjes. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. how beautiful all of your crocheted goodies look!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat superleuk dat je je spulletjes zo uit mocht stallen. Zoveel creativiteit, zoveel kleur.. In vind het echt heel mooi! Het is leuk om jou blog te volgen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik word altijd helemaal blij je foto's te zien en je blog te lezen. Hiervoor mijn complimenten. Wat mij erg verbaasde was jouw foto's te zien op een facebook site van iemand anders in het buitenland nml Crochet Kingdom. Ik weet niet of dit ook bij jou bekend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Prachtige foto's,ik word er zoooo vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen