zondag 20 januari 2013

Cold outside: warm inside

Het is buiten guur en koud, echt winter!

Binnen maken we het nu extra gezellig. Door gebrek aan mijn gehaakte dekens (ze liggen nog bij de NCRV) hebben we ons dekbed naar beneden gehaald en liggen er lekker onder.
We drinken warme thee, kijken een gezellige kinderfilm (Pluk) en ik pak de haaknaald met mijn mand bollen erbij!

Mijn voornemen om eerst de oude, nog onafgemaakte haaksels af te maken is bij deze mislukt! Ik ben met iets nieuws begonnen! Heerlijke vrolijke granny's ❤



ūüíô Dank je wel voor al jullie lieve reacties op mijn BZT avontuur. Jullie zijn zo betrokken, echt geweldig! Ik word natuurlijk niet genoemd in de uitzending, je ziet alleen maar mijn haaksels. Aan het eind van het programma hebben ze het erover dat Karin Bloemen geholpen is door een aantal 'haak-stagaires' nou..... √©√©n daarvan ben ik!!! ūüíô









45 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er op de foto's weer heerlijk gezellig uit!
    Groetjes, Jonneje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ein schöner Häkeltag! ;o))
    Liebe Gr√ľ√üe,*Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat maak jij prachtige foto's echt heel mooi :)
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellige foto's! zo is het koude weer absoluut niet erg =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word al vrolijk van de foto's alleen ...
    En wat een mooie kleurtjes allemaal.
    En je bank ziet er super gezellig uit.
    Je maakt me blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet weer van je foto's, de gezelligheid straalt er van af!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat kan je toch goed de sfeer weergeven op je foto's! Vind ze altijd zó mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze super wat een leuke kleuren samen.
    Weer heel wat anders.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid, heerlijk!
    De wind giert hier om het huis, heerlijk de houtkachel aan
    en er lekker voor zitten.
    Prachtige foto's weer, wordt je vrolijk van.
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk he met dit weer lekker binnen haken bakkie erbij en we redden het wel!
    Groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great pictures and lovely colors!!!

    Tania
    xoxooxox

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo genieten, jouw plaatjes. Een en al vrolijkheid, echt leuk. Wat ga je maken? Deken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met die fleurige kleurtjes waar jij mee haakt lijkt het altijd wel lente en zomer.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's. Lekker gezellig met al die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmm...wat een lekker nestje bij jullie thuis!
    Prachtige knusse foto's!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, gezellige kleurtjes bij jou zeg!! En die bloemenkan vind ik echt super!! Je bent lekker bezig met haken, ik heb het ook ontdekt, héérlijk! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooie foto's! Gezelligheid in het kwadraat... Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Claire, toch aan iets nieuws begonnen?! Wel leuk zeg. Het gaat ons ook niet lukken hoor om eerst alles af te haken. We zijn weer een weekje samen in Duitsland met een hele stapel haakboeken en haakkatoentjes (met het laatste restje Cieb-garen). Groetjes, Ciska en Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Iets nieuws of niet maar ik vind het weer super leuk!

    Ik word er helemaal vrolijk van.

    liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie vrolijke foto's!

    Buiten ziet het er prachtig uit en binnen is het gezellig, behaagelijk en straalt de vrolijkheid er af van de kleurige bolletjes en granny's. Echt genieten noem ik dat.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet het er lekker gezellig uit. Ook goed weer voor om lekker binnen bij de verwarming te blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een heerlijke plaatjes weer. Ik moet ook nodig mijn pip en oilily servies gebruiken, als ik plaatjes zie, heb ik spijt dat mijn servies gewoon alleen mooi staat te wezen in mijn kast. Eeuwig zonde natuurlijk.
    Je foto's doen mij echt genieten, dank je!
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely Colors !! Cant understand the wording but love the colors you re using and I love your blue and roses mug !! So pretty !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. yes, colours make life more cosy and happy!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fantasztikus a blogod !!!
    Nagyon tetszenek a munk√°id !!
    Színes, vidám, harmonikus színeket használsz !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi! Leuk! Een nieuw project... Ben altijd benieuwd welk materiaal jij kiest voor een sprei...is het wat om onder acryl te liggen of kun je toch beter echte wol gebruiken? En haaknaald nr..?
    Bedankt en succes met je granny's! Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lig het liefst onder wol of katoen. Wol is warmer natuurlijk... Een sprei in wol is alleen zo prijzig! Daarom af en toe een acryl spreitje voor tussendoor. Succes! Groetjes, Claire dit haak ik trouwens met haaknaald 5, scheepjes acryl, €1,50 per bol.

      Verwijderen
  27. Wat ziet het er toch gezellig en knus bij jullie uit. Ben weer zo benieuwd naar het eindresultaat. Altijd kleurrijk en mooi!
    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jullie dag klinkt erg gezellig! De nieuwe granny's zien er vrolijk uit!

    Fijne week toegewenst!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig en wat een heerlijke kleurtjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. great :D
    Greetings from Poland
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  31. such beautiful colours and as always incredibly delicious photos

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I love your colors, your blog gives me a lot of inspirations and you teached me how to crochet. Thanks
    http://kasiaknits.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Stagiaire vind ik nog ietsje te min klinken. Ervaren haaksters hadden ze moeten zeggen op tv, maar ja, wie ben ik, ik doe het je niet na. Prachtig! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Someone told me recently that the colors one use tells a lot about their personality. She told my that because of the colors I create in, I must be a very vibrant and interesting person... I wonder where that puts you on the scale? You are so bright and cheerful in every post. Especially in this one - the contrast of every day life with the snowy, white light pictures against your BURSTING granny squares... Oh my!!! *** This Girl Is On FIRE!!!!*** I love that picture - tea cup in blue and white with the granny on the lovely worn wooden table... Postcard material. Aaaaaahhhh.

    And another thing, can I contact you in private? I have a blog question. Or email me if you prefer. Nothing special, just a question regarding traffic from you to me. myrosevalley@bluewin.ch

    Happy Monday dear
    Annette
    My Rose Valley
    www.myrosevalley.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi,

    Super leuk blog heb je! Echt enorm leuk en inspirerend om te lezen/zien. Ook veel herkenningspunten; juf/camper/dochter....;-). Kom je toevallig ook uit het t' Gooi??

    Maar ik heb ook een paar vraagjes; Ik ben nog maar een beginnende haakster en wil nu mijn granny's aan elkaar haken doe jij dit met vasten?
    En ik wil ook graag onze camper bekleden. Heb jij hier een patroon van of gewoon op gevoel gedaan? En heb je toevallig een leuk adres voor stofjes...??

    Goed ik zie wel of je tijd hebt om te antwoorden. Ondertussen neus ik nog even verder op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen