zondag 9 december 2012

In de kerstsfeer....


De kerstmarkt in Goedereede is altijd leuk: met muziek, glühwein en leuke kraampjes. Zo kom je wel in de kerststemming.....
De Kerstman is er ieder jaar en ook het rijtuig met (nep)rendieren is voor kind nog steeds leuk.
De entourage is al goed....
Zet daar een paar leuke kramen bij zoals deze van Pierelantijntjes en je bent klaar!


Toen we weer thuis waren ben ik wat gaan experimenteren met klei. Van fimo klei maakte ik een kerstslinger. Voor mijn zus eentje met witte sterren en vogeltjes. Voor mijzelf een slinger in de kleuren rood met roze.


Erg makkelijk om te maken:
Rol met een rollertje de klei plat. Steek de vormpjes eruit. Bak ze 30 minuten in de oven, even laten afkoelen en de klei is keihard.


Hang ze aan een mooi touwtje of lintje en je kerstversiering is klaar!



14 opmerkingen:

  1. wat leuk!! heb je wel lekker weer gehad? hier heeft het bijna de hele dag geregend Alle sneeuw is weer weggespoeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very sweet and happy pics about Xmas... Wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sfeervolle foto's!
    Leuk idee van fimo! Gaan we zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er erg sfeervol uit! Ik ben vandaag naar de Swanmarket in kerstsfeer geweest in Rotterdam. Ook heel gezellig!

    Fijne week!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk!
    Je hebt gelijk, die Fimo moet ik ook maar weer eens uit de kast trekken...maar ja, waar haal ik de tijd vandaag hé??? :o)

    Fijne dagen alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat gave plaatjes! Daar had ik ook wel even willen neuzen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's Claire. Ik vond het erg leuk om je weer even gesproken te hebben
    de kersthangers zijn superleuk trouwens!
    fijne avond nog,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's en de markt ziet er erg gezellig uit, sfeervol!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ziet er allemaal heerlijk gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zie dat er gezzekig uit!!! En die slinger is echt super!! Ik heb nog fimo klei liggen die op moet ( dat kigt er al een jaar dus bijna hard;) dus kan ik het meteen proberen!

    Liefs, Judith

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet het er allemaal gezellig uit :)! Super leuk idee die slinger van klei, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er weer heel sfeervol en gezellig uit!
    Geniet van de mooie versiering, van je meisje en deze mooie tijd.
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er weer heerlijk gezellig uit! Sfeervol..

    BeantwoordenVerwijderen