vrijdag 7 december 2012

Heerlijk avondje is geweest.....

Het was feest op 5 december. Wat heb ik een gezellige ochtend gehad op school met mijn klasje... heerlijk! En s'avonds een gezellige pakjesavond.... iedereen is lekker verwend!

En dan nu langzaam over naar de Kerst..... Ik heb er, nu die sneeuw er ligt, helemaal zin in! Dit weekend een dagje naar mijn zus, daar is de jaarlijkse kerstmarkt in Goederede. Vorig jaar stond ik er zelf met een kraam met bolletjes wol. Nu ga ik zeker even een wandelingetje langs de kraampjes maken.... (wie weet vind ik er nog een gezellige kerstfrutsel)


Fijn weekend allemaal!





8 opmerkingen:

  1. Leuke post Claire. Wat is december toch een fijne maand!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat ik dit op tijd lees; ik probeer straks gezellig met ons gezin naar de Kerstmarkt in Goedereede te gaan. Ik heb vorig jaar zo veel leuke haakbolletjes bij je gekocht. Dat zijn nu vrolijke rokjes & tasjes. Heel jammer dat jij er zelf niet meer staat met je kraampje, maar het was sowieso een gezellige Kerstmarkt.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Claire,

    Ik heb even een vraag waar jij vast wel antwoord op weet, je hebt al zoveel gehaakt!
    Graag wil ik een groot beddensprei gaan maken, van welk garen kan ik dat het beste doen en wat ook mooi blijft na het wassen? Nu hoor ik ook wel eens dat een sprei van katoen erg zwaar gaat worden is dan victory beter?
    Ik hoop dat je mij hierin advies wilt geven, alvast bedankt!

    Goed weekeinde, groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk inderdaad dat kerstgevoel zo met die sneeuw. Veel plezier op de kerstmarkt, wij gaan straks ook even snuffelen hier in het dorp.
    Fijn weekend.

    Gr Maud
    Storminhuis.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique,
    Ik ben fan van katoengaren. Victory en ander acryl garen wordt op den duur lelijk en gaan pillen. Katoen blijft mooi, ook na het wassen!! Succes, groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je antwoord, dan ga ik met katoen aan de slag!
      Groet, Monique

      Verwijderen