maandag 10 december 2012

A fine day

Een vriendinnen dag...
We drinken thee en koffie, we eten chocolade en koekjes en we bladerden door een hele berg haakboeken heen. Heerlijk patronen lezen, erover kletsen, plaatjes kijken en genieten van nieuwe haakboeken maar vooral van de oude haakboeken.
We haken nog wat, bekijken elkaars haakwerken, wisselen ideeën uit....

Kortom.... een heerlijk dagje.
Volgende week week Sas??

Fijne week allemaal!!

(Ik ben weer aan het haken aan de ribbel deken. Hij krijgt eindelijk een rand.... lag al op bed maar was nog niet helemaal af.... )

19 opmerkingen:

  1. Wat een super gezellige dag!! En wat een mooie foto's super gezellig!!

    Liefs, Judith

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig dagje! Wat fijn dat je vriendinnen hebt die ook haken. Leuk he, die oude boekjes. Ik heb er een paar van mijn buurvrouw gekregen.
    Ben nu bezig met het haken van hoes nummer twee voor over de poef en daarna wil ik ook beginnen aan een ribbel deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige lampenkap!!! En natuurlijk een heerlijke dag zo te horen! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei...wat gezellig zo'n dag!!! Ziet er ook zo gezellig uit...hmmm...mooie foto's!!!

    Succes met het afmaken van je ribbeldeken! x Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal heel erg gezellig uit!
    Fijne week!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig,wij hebben zo ook een haak/freubelclubje alweer bijna een jaar,1x in de 5/6 weken komen we met 6 vrouwen bij elkaar,om beurten bij een van ons,erg gezellig,er wordt gehaakt,genaaid en vooral gezellig bij gekletst onder het genot van een hapje en een drankje,kijk altijd weer uit naar deze avonden!

    groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk!! Ik spreek regelmatig met mijn knutselvriendinnen op vrijdagavond af, geen mannen, the Voice op de achtergrond, potjes thee en lekkere chocolade en maar haken en kletsen! Fijne week verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ziet er gezellig uit, dat oude haakboek heb ik ook, ooit voor 1 euro gekocht op een rommelmarkt, echt grappig om het bij jou te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your new quilt looks beautiful!!

    And meeting with your friend... good idea!:-)

    Jolana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig dagje! Wat fijn dat je vriendinnen hebt die ook haken. Leuk he, die oude boekjes. Ik heb er een paar van mijn buurvrouw gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zulke dagen zijn heerlijk. Kijk uit naar de kerstvakantie dan staat er ook zo'n dagje gepland met een vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeiemorgen! Ik zie dat gehaakte jasje bij je op je blog, helemaal geweldig...zou ik tegen betaling een kopietje van de werkbeschrijving mogen? Ik begrijp dat het een oud boekje is dat niet meer te krijgen is? Ik hoor graag van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk, een dag brainstormen met tips! Ik krijg van je foto's al inspiratie. Fijn weekend. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,

    Ik ben helemaal verliefd op het gehaakte jasje met veel kleuren,kun je mij ook vertellen in welk boek/tijdschrift het staat,wil hem heel graag maken.

    hartelijke groet,
    anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het jasje staat in een van de boeken van mijn vriendin Sakia. Zij wil van de beschrijving evt een foto maken en deze je mailen. Mail me anders even. Groeten,Claire

      Verwijderen
    2. hoi claire, heb ook nog een stapeltje oude haakboeken. Lagen bij mijn oma in huis.Zal ik ze je sturen? Ik doe er niks mee.
      Groetjes marieke

      Verwijderen
    3. Hoi Marieke, wat super!! Ik ben altijd geintreseerd in haakboeken!! Misschien kun je me mailen? Dan kunnen we via de mail wat regelen. Echt heel leuk!! Groetjes Claire. claire.boeter@gmail.com

      Verwijderen