donderdag 25 oktober 2012

Mini holliday

Als je ziet dat het mooi weer wordt in Nederland,.... en je hebt vrij,..... en je hebt een camperbusje voor de deur staan,.... dan moet je gaan!!

En dus gingen we voor een paar dagen naar Limburg, samen met vrienden die ook een busje hebben stonden we op een erg gezellig plekje bij een boerderij: koeien om te aaien, een trampo om op te chillen, kalfjes kijken en meelopen met de boer. Wandelen, fietsen, koffie in de zon,..... echt vakantie.

Mijn poncho is af en meteen al veel gedragen. Vooral voor in de ochtend en de avonden was ie heerlijk warm!
Ik haakte er een mooie bloem bij, uit een Japans haakboek en ik haakte een hele familie (daarover binnenkort meer)

Kijk en geniet mee van een paar dagen Limburg!!

32 opmerkingen:

  1. Het ziet er geweldig uit Claire. Mooie poncho met prachtige bloem.
    Camperen in de herfst & veel gezelligheid, zo mooi vastgelegd.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat mooi allemaal!
    Twee weken geleden in Schin op Geul geweest, nu ik deze foto's zie komt dat vakantiegevoel weer boven. Prachtig daar in Limburg!
    Prachtige poncho, is hij niet zwaar?
    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heerlijk uit daar en je poncho helemaal.vooral prachtige bloem...fijne avond. Lieve groet paula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lindo poncho!!

    As fotos estão belíssimas e vocês devem ter se divertido muito!

    Eu adoraria que fosse possível ter este tipo de lazer aqui no Brasil. Não há nada parecido por aqui, ainda mais com essas paisagens! =)

    Beijos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!
    Heb je een patroon van die poncho??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen patroon, ben wee zelf aan de slag gegaan,..... Maar denk eraan om weer eens een patroon te maken. Ik hoop dat ik ergens de tijd vind......

      Verwijderen
    2. Kom voor het eerst via via op je blog en zie gelijk je prachtige poncho!Ben er weg van!!
      Ik hoop dat je tijd hebt om het patroon te maken en te delen.

      Sowieso een leuk blog met mooie foto's :-)

      Verwijderen
  6. Zo...jij hebt je poncho snel klaar! Hij is erg mooi!!!

    En wat een heerlijke mini-herfst-vakantie! Je foto's zijn prachtig!

    Fijn weekend alvast! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een mooie poncho en Limburg is zo mooi in de herfst!
    Groetjes,
    Anne Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Ik hou van je poncho! Ik hou van je bloem! Ik hou van je blog! Ik hou van alles wat je doet! Ik hou van je verhalen! Ik hou van al uw foto's, allen, allen, allen .... Ik wens je het beste! Proficiat voor uw werk zijn inderdaad erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. your poncho came out so beautiful! I adore even the colourful flower on it!!
    Love the pics of the place you have been to!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jezus wat ziet het er weer gaaf uit!!!!!!!!
    Poncho geweldig en bloem te koel.....
    Geniet van laatste dagen vakantie!!!
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is genieten. Die laatste foto is erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke foto's, dat is nog eens echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hola, haces unas cosas preciosas y tus fotos son una maravilla. Me encantan los colores de todo tu blog me quedo.
    Saludos!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er heerlijk uit!, mooie foto's!
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Der Poncho ist toll geworden! Regt mich an, mir auch einen zu häkeln...
    Wie schönes Wetter Ihr hattet und die schönen Bilder von Limburg und allem anderen. Danke...
    Lieber Gruß, Charly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is de pocho mooi geworden zeg, en de bloem maakt het helemaal af. Prachtige foto's ook van jullie minivakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vind je poncho helemaal geweldig! Erg mooie wol/katoen heb je gebruikt...mag ik vragen van welk merk?
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Welke steek heb je voor die mooie poncho gebruikt?
    groetjes Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh, wat een fijne plaatjes!...en het leek wel zomer hè?
    Vandaag valt het hier in Limburg nogal tegen...het regent de hele
    dag!! bah!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Weer een heel leuke creatie, haak jij 's nachts?
    Wat maak je veel.

    groetjes Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is het weer genieten van je mooie werk en de geweldige foto's.
    Genieten nog even van het vrije weekend.
    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige herfstimpressie laat je zien!
    Ik kan niet wachten totdat ik ook een campertje op de kop kan tikken.
    warme groet, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die poncho ziet er zalig warm uit!
    En wat een mooie reeks foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig die poncho.Ga je daar meer over prijsgeven?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. plz visit this site http://www.sidtechno.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo, ik hou van je blog. Sinds ik bij toeval ontdekt zie ik elke dag. Gefeliciteerd met die mooie dingen die je doet. Ze zijn erg blij en kleurrijk.
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen