vrijdag 19 oktober 2012

Herfstvakantie!

We hebben een weekje herfstvakantie!

9 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkleuren en op elkaar afgestemde kleuren! Fijne vakantie samen met dochter. Bij ons beginnen ze maandag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleuren in de herfst daarom houd ik wel van dit seizoen ! als de zon maar schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hier ook!!! Lekker genieten!!!

    Fijne dagen! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto. Geniet van je weekje. groetjes paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet ervan,hier in het zuiden mogen ze maandag weer naar school,zo ook mijn 2 pubers...hoi,hoi,hoi....is alles weer een stuk opgeruimder hier in huis,lijkt af en toe wel of er een bom is ontploft als je dan in ene thuis komt van je werk,tja en helaas lag manlief dan nog in bed(i.v.m nachtdienst deze week)dus kon ook alsnog thuis weer 'puinruimen':-(,voor mij is die tijd van lekker samen koekjes bakken,kinderboerderij,e.d voorbij,dus geniet er van zou ik zeggen!Voor je het weet gaan ze nergens meer met je naar toe(mits ze iets nodig hebben,ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heerlijk he, koekjes bakken, stoofpeertjes koken dan ruikt het zo heerlijk in huis. Dan met een haakwerkje met herfstkleurtjes, Super genieten. Helaas is die tijd voor mij ook voorbij, ze hebben nu ook alletwee hun eigen leventje en genieten nu zelf van koekjes bakken met de kinderen. Geniet er maar flink van!!

    BeantwoordenVerwijderen