maandag 22 oktober 2012

Happy holliday

Happy day's......

De nieuwe VT wonen lag er al een tijdje en nam nu uitgebreid de tijd om hem te lezen.......

Kocht een stofje op de stoffenmarkt in Utrecht (voor een rokje).....

We staken de openhaard aan, altijd goed.....

En ik ben begonnen aan een nieuw haakwerk, diep zwart garen, een keer heel wat anders (voor mijn doen). Het wordt een poncho van dik lontwol garen, zo mooi! (eindelijk een keer een poncho voor mijzelf)

En af en toe genieten we van een heeeerlijke cappuccino......


Fijne week!

11 opmerkingen:

  1. ich verstehe zwar nur die Hälfte von dem was du schreibst....;-)))) aber ich liebe deine Fotos !!!!
    Viele Grüße aus dem Schwarzwald,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie! Geniet ervan hé!!!

    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O leuk een poncho.
    Ben benieuwd hoe die wordt.
    Als je een stukje verder bent laat je het ons dan zien.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's een goed begin van de vakantie, heerlijk. Gniet er maar van..
    Zwart staat overal wel goed bij, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lovely : the cappuccino, the black poncho and black flowery fabric!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk hè, vakantie...geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend mooie blog heb je! En je haakt zulke prachtige dingen ♥ Geniet van de herfst(-vakantie)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben helemaal weg van je jurkje. Leuke stof voor je rokje en ik ben benieuwd naar je poncho.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nice wool for a poncho, good idea, looks like it will crochet fairly quickly. look forward to seeing it. Your blog is full of such lovely colourful pictures! enjoy your Autumn cosy things. Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje wat een waanzinnig leuke poncho ik ben echt al heel lang opzoek naar zo'n patroon heb jij dat misschien voor me. Ik vind het erg leuk om je te volgen misschien vindje het ook leuk om mij te volgen. Ik heb een blog my lovely pink home genaamd.

    Groetjes

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen