zaterdag 15 september 2012

Voor de herfst.....

 Voor de herfst haakte ik een mooie sjaal/omslagdoek.
In een prachtige kleur okergeel. (gewoon wol van de Wibra, acryl garen)
 Het patroon komt uit één van mijn pachtige Japanse patroon boeken.
De sjaal wordt met een koortje geknoopt. 
 Niet te groot, niet te klein, fijn voor binnen en voor buiten.
Ik ben er helemaal blij mee .... en de laarzen (die zijn van 6 jaar terug) kleuren er leuk bij!


De taartjes maakte ik voor mijn nichtje. Ze viert haar 8ste verjaardag!

36 opmerkingen:

  1. Leuke sjaal en helemaal de goeie kleur deze herfst, die laarsjes zijn trouwens helemaal TOP! en al 6 jaar oud???
    Kortom, mooi setje!
    Fijn weekend, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie kleur geel....staat goed!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave laarzen!!! En je sjaal is mooi...mooie herfstkleur!
    Gefeliciteerd met je nichtje! De taartjes zijn prachtig!

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik word zo blij altijd van je mooie kleuren, vrolijke jurkjes en nu ook van je stoere laarzen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kleur inderdaad, en stiekem ben ik een beetje verliefd op die laarzen!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier nog iemand die verliefd is, wat een gave laarzen.....
    Omslag doek ook super, love die kleur, mooi warm! Vandaag ook wol gescoord voor een omslagdoek!
    Wat een bofferd is dat nichtje, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja, ik heb deze garen ook in de Wibra gezien. Toen zat ik te denken - zou ik het kopen of niet? Want de kleur sprak me aan. Eindlijk laatte ik het liggen, ik heb nog veel garen in mijn breimandje ;)

    Mooi sjaal met leuke patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi! enne, ben verliefd op de armbandjes! :-)

    groet, Jehanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the colour of for little scarf!!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ook wel erg nieuwsgierig naar dat patroon boekje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben gek op okergeel!! Zag de bollen ook liggen bij de Wibra en werd meteen hebberig :-) Leuke boots en top ook!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hello, lovely little shawl and love your little flower bed cupcakes! nice pics, Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk, leuk, leuk! zowel de laarzen de sjaal als de cakejes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige kleuren!!! En je laarsjes zijn nog steeds hartstikke hip! Dankzij je blogje ga ik heus haast een ietsiepietsie zin krijgen in het najaar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch, de laarsjes zijn nog steeds hip en mosterdgeel is helemaal in. Jij kan de herfst in met je goede combi. Leuk patroon van je sjaal/stola. fijne avond. Groet Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. annette: dress is from King Louie last year winter collection https://kinglouie.nl/p-1687-cross-dress-still-leaves.aspx

    ;) I got it too :-)

    greetz, Jehanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! I guess I won't be able to get it... It is lovely. Lucky chicks!

      Verwijderen
    2. Just logged on King Louie. Lovely clothes. Thanks for sharing this.

      Verwijderen
    3. you're welcome! :-)

      Jehanne

      Verwijderen
  17. Supermooi patroon en een heerlijke kleur. Wat een toffe laarsjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De laarsjes, de wol, je jurk! Allemaal zo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Bedankt voor de tip van de wol bij de wibra, Ik moet toch echt eens even kijken daar.
    Prachtige sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die okerkleur zag ik dus overal hé in de stad dit weekend. Mooie zonnige kleur :-)

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een superkleur voor deze winter. Ik wil dit garen ook graag halen voor mijn dochter. Was net even bij de Zeeman in het dorp. Maar zag de kleur niet. Nu wil ik even elders gaan bellen. Weet jij zo welk garen het was? Royal?
    groet, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Al hou ik van zoete kleurtjes zo'n mooie herfstkleur is ook niet te versmaden. Wat een leuk model sjaal/omslagdoek, net ff anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi zeg en wat een mooie kleur. En die laarzen....echt mooi, ook al zijn ze al 6 jaar oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gave laarzen en sjaal. Mooie herfstkleuren. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat toevallig, die okergele wol heb ik laatst ook gekocht bij de Wibra! Moet alleen nog uittesten of mijn plan daarmee (een rokje) gaat lukken :)
    Meestal ben ik niet zo van het geel, maar deze tint is wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. it's beautiful, love the pattern and colour!! could you please tell me what type of yarn and which pattern book did you use? I would love to give it a try!

    BeantwoordenVerwijderen