maandag 3 september 2012

Large pillows....

Voor op de bank bij de tafel haakte ik 2 nieuwe kussens.
Een grote vierkante met vrolijke granny's en een mooi groot rond kussen.
Ik haakte in het haakwerk kleine randjes. Je haakt als het ware door je werk heen en het geeft een erg mooi effect.
Het bovenste kussentje had ik al eerder gehaakt en ze passen mooi bij elkaar!
De onderste 2 nieuwe kussens haakte ik met 100% katoen garen van drops. Ik kocht het hier. Je haakt het met naald 5.  
Zo liggen ze erbij op de bank.... en ik nestel mij er later vandaag vast lekker tegen aan...... of neem ze mee naar buiten en geniet nog van de zon, met een kussen in mijn rug.....

Vandaag zijn we weer officieel begonnen met school en vanaf morgen begint mijn werk ook weer. (Zucht.... we hebben 6 heerlijke vakantie weken gehad en genieten nog na van de foto's en herinneringen.) 

Ik ga dit jaar een dag extra werken en ben vanaf morgen 4 dagen op school. Ik krijg een nieuwe groep en daar heb ik erg veel zin in, ben erg benieuwd hoe het me gaat bevallen. Of ik het bloggen nog kan bijhouden, of ik nog wel aan haken toekom, mooie foto's maken, mooie dingen ontwerpen, jullie blogs bijhouden..... we gaan het zien.. (als het hier wat rustiger is dan weten jullie hoe het komt!)

Een goeie week allemaal!

32 opmerkingen:

  1. Mooie kussens! daar kun je er nooit genoeg van hebben :-)
    Succes met je nieuwe groep, fijne uitdaging toch?
    Wat een leuk jurkje heb je aan, is het een los onderjurkje
    dat ik zie op de foto?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer!!!! Veel succes met werken!! (en ik hoop toch wel dat je nog tijd hebt om te haken en te bloggen.... ;-)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zo leuk om jouw mooie foto's te zien; zoveel gezelligheid! Heel veel succes met je nieuwe klas & hopelijk hou je nog tijd om te haken en mogen wij af en toe zien hoe het geworden is. Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kussens heb je gemaakt. Ik wens je veel succes met 4 dagen werken.

    Groetjes van Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooi kussen is het weer geworden.
    Prachtige kleurtjes en leuke steken.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, mooi geworden het kussen! Ik was gisteren begonnen aan de mandala, maar ze lijken wel heel veel op elkaar! Leuk setje samen;) x sas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne kleurtjes, heeeeeel mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kussens! Ik hoop dat je wel lekker blijft doorgaan met bloggen. Ik ben zo'n 'stille' volger;-) en geniet altijd enorm van je verhalen en foto's. Succes op school!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi is je lieve-kleurtjes-kussen geworden!
    Succes voor het komende jaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind ze erg mooi ! vooral dat rond !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop natuurlijk dat je nog genoeg tijd overhoudt voor je haakcreaties en het bloggen, want het is altijd weer genieten van je foto's en natuurlijk je haakwerk! Veel plezier bij de start van het nieuwe schooljaar.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Questi cuscini sono davvero molto belli! Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kussens. Ik haak niet zo snel hoor.

    En dat jurkje??? Geweldig. Zeker met randje eronder.

    Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind de kussens prachtig. Ja jammer dat de vakantie erop zit. Ik ben vandaag ook weer begonnen (op school) en merk nu al dat ik minder tijd heb voor geknutsel en gefrutsel (bij wijze van). Succes met je nieuwe groep!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een gave kussens! Vooral de ronde, ik zou ook graag een rond kussen haken en ben nu benieuwd waar jij het patroon vandaan hebt. Groetjes Els
    p.s. werk ze morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat zijn ze mooi.
    Zouden hier ook leuk staan ha ha.
    Groetjes Sandra
    sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Me encantan estos cojines, y los colores....preciosos!!!
    anna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hope you can keep the blogging going. The round cushion is just stunning, I would love a pattern for this! Lovely to see, Heather x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful, good luck with the new school year

    BeantwoordenVerwijderen
  20. aha! je nieuwe projectje voor september, ik was al benieuwd wat je zou gaan doen ;) heel veel plezier met je nieuwe uitdaging en net als alle andere hier op je blog hoop ik dat je tussendoor ook kunt blijven haken en inspireren, je kunt niet gemist worden hier in blogland hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kussens zijn prachtig, wat een mooie kleuren en steken! Heel veel succes met alles wat je gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat heb je toch veel gevoel voor kleur!

    groet, Jehanne ( en fijn dat ik nu weet waar je de katoen vandaan hebt )

    BeantwoordenVerwijderen
  23. The granny cushion is also an absolutely sweet one, but wow, I really felt in love with this adorable round cushion!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vond je kussens ook schitterend!! Om eerlijk te zijn heb ik hem na gemaakt (hetzelfde katoen)en hij is heel mooi geworden! Het is erg fijn dat je foto's maakt an dichtbij, dan heb ik geen patroontje nodig.... Zo heb ik ook je ronde kleedje na gemaakt, ook deze is super geworden. Echt heel erg bedankt! Ik kon geen email adres vinden anders had ik je een foto doorgemaild! ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als ik jouw haaksels zie wil ik ook beginnen. Het ronde kussen vind ik geweldig. Heb jij een patroon hiervan? of kan je mij vertellen waar jij de patronen vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,

    Ik zou graag ook zo'n rond dekentje maken om op het hoofdeinde van mijn oma's relax-zetel te leggen. Maar ik ben nog niet zo'n doorwinterde haakster dat ik het met het blote oog kan namaken. Heb je soms een patroon van dit deken (en ook rond kussen)? Ik had iets gevonden op internet, maar deze is maar 12 cm diameter en ik zou het wel groter willen maken. Hoe weet ik hoeveel steken ik dan moet meerderen om toch steeds een mooie ronde te behouden zoals jou? Ik hoop dat ik spoedig iets hoor, dan kan ik aan de slag en het ronde dekentje cadeau doen aan oma met de feestdagen.
    Groetjes, Annelies (email:annelies.heirman@telenet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Relax zetel
    , massagestoel, relaxstoel of massagezetel om optimaal te relaxen en te ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen