maandag 24 september 2012

Family time

Deze zaterdag hadden we een heerlijke 'lome, trage' zaterdag....
We genoten van de zon,.... las wat Japanse haakboeken.... (soms best frustrerend als je geen Japans kunt...)
Haakte ik nog een cadeautje voor een vriendin.... 
Een gelukspoppetje... voor heel veel geluk! en zo kabbelde deze dag rustig door naar de zondag.
Deze dag gingen we helpen, het huis van de tante van manlief moest worden ingeruimt, opgeruimt....
Waarbij we haar servies erfde,..... de kristallen glazen....
mooie oude knutselboeken,..... wat borduurpatronen en borduurpakketjes..... retro vazen.....
Voor kind een grote stenen poes, die nu een stippen halsbandje om heeft en de hele dag in de vensterbank staart naar de mooie bloemen in een vrolijke stippenvaas.....

Een rare dag..... maar de spullen zijn hier helemaal op zijn plek!



Fijne week!

16 opmerkingen:

  1. like your felt flowery brooch and your crochet matryoshka!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kleurrijk blog is dit zeg!
    Dat ik je nog niet eerder tegen ben gekomen .
    Ik ga je volgen ,...allemachtig ben ik 2627????!!
    Oh,...dat is echt veel,...waar komen ze allemaal vandaan?
    Dan heb ik nog een lange weg te gaan hahahha,..
    Gr. Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er allemaal gezellig en leuk uit! Toen nog lekker genieten van het heerlijke weer nu heel anders!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tjonge Claire , ik kan zooooo genieten van jouw mooie foto's !!!!!!!!

    Vriendelijke groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, your works are very nice. !!! Cheers from Italy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n week-end...ik geniet met terugwerkende kracht nog even mee:-)) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie bloemen-broche ? Is er ergens een handleiding van ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van de bloemenbroche heb ik geen handleiding.

      Verwijderen
  8. Fijne plaatjes weer! Wat is je broche gaaf!!! Zelf gemaakt??!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, broche is zelf gemaakt, vorig jaar alweer... Maar hij blijft leuk!!

      Verwijderen
  9. wat een prachtig gehaakt gelukspoppetje!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dat er gezellig uit! Echt mooie foto's zeg! al die bloemen het lijkt wel lente!:D

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi dat je deze dingen hebt die je herinneren aan je tante. En ze passen ook goed bij je. X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap sowieso weinig van haakboekjes. Maar als ze dan ook nog eens in het Japans zijn... Wat een toffe stenen poes! Met dat rode bandje om is ze helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen