zondag 15 juli 2012

Fijne vakantie!

Vanmorgen bakte ik 38 cakejes, kind deelt morgen uit op school. Daarna ben ik ze met marsepijn gaan versieren. Ik heb gemerkt dat cakejes versieren al bijna net zo leuk is als haken..... dus ik had een heerlijke ochtend!

Deze week is de laatste week school voor ons, en dan hebben we 6 weken vrij!
Manlief en ik zitten allebei in het onderwijs en met ons groene busje voor de deur kunnen we gaan wanneer we willen, en dat geeft een heerlijk vrij gevoel.


De komende weken gaan we veel fietsen, hoop ik weer eens wat boeken uit te lezen, kind wil vooral dat ik met haar badminton (ze heeft de smaak te pakken) en  hoop ik iedere dag iets te haken.... Natuurlijk haken aan de ribbeldeken, en aan de vrolijke granny's, een nieuwe projectje waar ik aan ben begonnen.
Ik wens iedereen een hele fijne vakantie !
En tot over een tijdje weer......

39 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie!
    En wat een jummie bolletjes wol! En cupcakejes natuurlijk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne vakantie met de kids,
    wat een prachtige cup cakes heb je gemaakt....mooie traktatie

    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben echt jaloers op je fotografisch talent! altijd zo'n mooie kleurrijke foto's
    ik sta ook in het onderwijs, maar gelukkig in België :o), wij zijn al twee weken thuis en hebben er nog 7 voor de boeg
    en nog is dat veel te kort om aan al die projecten te werken
    veel plezien met julie busje, wie weet zie ik het ergens staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the granny squares, and those cakes look delicious! Ada :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal het een heerlijke tijd worden, 6 weken lang vrij met z'n drietjes, wat leuk dat ik nu lees dat je ook in het onderwijs werkt, ik dacht met al die haaktijd is Claire vast een thuisblijfmoeder (like me, met af en toe een uitstapje naar de kleuters)maar nee hoor, ook nog werkzaam in het onderwijs, super goeie tijdsplanner hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enjoy your summer holidays , too!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van de vakantie. Wat een heerlijk vooruitzicht 6 weken vrij!
    Die cakejes zien er zeer smakelijk uit.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne cakejes zijn het geworden, daar kan ze wel mee aankomen! En wat heerlijk die vrijheid he?! Voordat we kinderen hadden gingen we elk jaar met tractor en wagen op vakantie maar dat is voorlopig wel even van de baan. Maar thuis voelen we die vrijheid gelukkig ook wel. Zonnetje zou wel fijn zijn he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne vakantie!! Wij moeten ook deze week nog....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful granny squares and those cakes look very yummy :)

    Ruby x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van jullie vakantie en van elkaar!

    Ik nomineerde je op mijn blog met de Sunshine award, maar vond je emailadres niet om je op de hoogte te brengen: http://sterretje-sam.blogspot.be/2012/07/sunshine-award.html

    Lieve groetjes!

    *Sam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ook een hele fijne vakantie!!! Lekker genieten van jullie prachtige busje...

    X Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De cupcakes zijn prachtig geworden.
    Wens je een fijne vakantie toe en dat het mooi weer gaat worden,
    daar zijn we wel aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Have a wonderful holiday break! Your cakes and crochet both look absolutely stunning hon.
    Leah
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. die cakejes zien er prachtig uit.

    Fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele fijne vakantie, hier ook zo'n geluksvogel uit het onderwijs, 7 weken welteverstaan!
    Maar ik zal je berichten missen, ga je 6 weken niet schrijven op je blog? Wordt zo blij van je prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow ,so super !!! Ich liebe Deinen Blog so schön bunt und froh

    Liebe Grüße
    Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great photos!! I love it!
    Best regards from Brazil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jullie ook een fijne vakantie.
    Geniet van jullie leuke groene bus.

    Groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijke vooruitzichten!
    Ik moet nog 1week werken en dan hebben we hier ook lekker lang vakantie.
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. lovely colourful pictures! enjoy your holidays too. I'm rather envious of your green van and the freedom that comes with that! Heather

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja heerlijk he nog een week en dan vakantieeeeeeee. Ik hoop ook alle dagen wat te kunnen knutselen, even geen geren en gevlieg. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jullie ook een heerlijke vakantie! Geniet ervan, lekker haken en hopenlijk heel veel zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Displays a very nice, scrumptious cakes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HOLA QUE HERMOSO BLOG TENES;;; ME ENCANTA POR DIOSSSSS

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zal je missen als je ook op je blog 6 weken vakantie neemt. Jaloers op de creativiteit maar vooral ook op de tijd die je hebt en neemt voor al die andere mooie dingen. Cakes, foto's daar moet je oog voor hebben.
    Geniet van de vakantie!!
    Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super leuke cup cakejes!!!
    En ik wens je een fijne vakantie toe.....

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wens jullie een hele fijne vakantie geniet er maar lekker van groetjes marry

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wonderful colours , just beautiful.
    Greetings from Switzerland, mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het witte dekentje met gekleurde binnenkant, vind ik erg leuk, Ooit heb ik dat gehaakt voor op de kinderwagen. Inmiddels is mijn zoon bijna 40. Dus je begrijpt hoe lang het geleden is. Veel haakpatronen heb ik bewaard maar deze kan ik niet meer vinden. Groetjes Janny P.S. Ik ben gelijk je volgster geworden en nog een prettige vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wonderful blog - Happy to be your new follower

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Bonjour
    J'ai fait le tour de votre blog, il est absolument extraordinaire !!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Your cakes look adorable and your blog too. You have a new follower from Ireland :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hi Claire, My daughter's blog LookbookUnlimited is began broadcasting...I hope, you do support her:)))Have a nice day:))

    BeantwoordenVerwijderen
  35. maar wat een mooie reportage,leuke vakantie met mooie herinneringen,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ...sooooo schöne Bilder so fröhlich bunt.
    Alles Liebe von Tatjana

    BeantwoordenVerwijderen