zondag 10 juni 2012

Thuis en tuin.

 Ik haakte afgelopen dagen een paar vierkanten. Ik maak ze voor iets ´draagbaars´. Binnenkort meer......het is bijna af!
Ik haak ze volgens dit patroon. Ik vind deze granny variant zo vrolijk en prettig om te haken!
We aten sla uit de tuin. De tomaten komen nog uit de supermarkt, die uit de tuin zijn nog niet zover.... 
Ook haakte ik deze 'coaster'. Ik vond de kleuren zo mooi dat ik bij het maken een beetje dezelfde kleuren heb gebruikt. Ik wilde het gebruiken als pannenlap maar voorlop ligt ie nog op tafel.
Ik verwende mijzelf op een hele stapel tijdschriften. En terwijl het buiten veel regende, wat voor de tuin erg prettig is, genoot ik van koffie met mijn tijdschriften en mijn fijne haakwerkjes, lekker binnen op de bank.

25 opmerkingen:

  1. Bekijk om dit verhaal op de vroege ochtend te lezen, veel plezier nog en een fijn weekend.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your blog ,your crochet is simply gorgeous and your pictures are dreamy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Ben benieuwd wat het wordt!
    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. che foto e che colori meravigliosi!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie coaster, ik ben helemaal flieft op de kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blog, heerlijke tuin, en prachtig haak werk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's en leuke schoentjes met mooie paarse kleur,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! Ik ben benieuwd wat je aan het maken bent, het ziet er nu al geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke, zomerse foto's! Ben benieuwd naar je draagbare creatie!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gewoon fotograferen wat je ziet, maar dan wel met een stylistisch oog, wat is dat toch jouw kracht. Ik geniet, thanx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat word ik toch altijd blij van jouw blog met de mooie foto´s. Geweldig hoe je dat toch steeds voor elkaar krijgt. Ik kijk uit naar de foto´s van jouw nieuwe creatie(s)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk om te kijken/lezen.Jullie leven lijkt me zo relax,maar dat zal net als overal wel de buitenkant zijn..geniet van deze mooie zondag,gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! Geniet nog van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben zeer benieuwd wat het 'draagbaars' zal zijn, je andere haakwerkjes zijn ook weer zo mooi, net als je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er allemaal weer gezellig uit! Een moestuin...ooit komt hij hier ook wel eens. Nu hebben we alleen nog maar kruiden.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat. Fijne zondag! Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's weer, ik geniet altijd van je mooie plaatjes en werkjes!

    Liefs, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat genieten we toch weer van je gezellige foto's.
    Ga nu ook lekker buiten zitten met een haakwerkje. Ben benieuwd naar
    je nieuwe knutselklus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is toch altijd genieten hoor! jou blog is voor mij hetzelfde als een goed tijdschrikft en een kopje koffie/thee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk Claire, weer n blogpost van jou!
    Het ziet er weer mooi uit!
    De kleuren zijn ook weer prachtig!
    Ben heel benieuwd naar het draagbare project......spannend!
    Maak momenteel jouw gymtas....ik ga gauw weer aan de haak.
    Lieve groetjes,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Iedere keer als ik op je blog kijk ben ik jaloers op al je kleurtjes, ik ben van het veilige zwart, ik wou dat ik het in me had.
    ik kom graag iedere dag even bij je langs, genieten...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het volgende klinkt mss een beetje klef en 'zot' ma ik typ het toch!! je bent een inspiratie voor mij!! mooie foto's, toffe haakwerkjes, een mooie moestuin... super!! ik wou dat ik een beetje jou was...

    BeantwoordenVerwijderen