maandag 18 juni 2012

Summertime!

Regen in de zomer..... op zich vind ik een zomerse regenbui helemaal niet erg. Het kan zelfs verfrissend zijn! Na regen komt zonneschijn..... (meestal/soms/altijd?)

In de zomer hoor je iedere avond buiten te eten, lekker veel salades te maken, veel gebruik te maken van onze pizza oven..... lange zwoele avonden te hebben en tot laat in de tuin te zitten met familie en vrienden.... 
De kinderen in de buurt struinen van tuin naar tuin, willen het liefst elke dag een badje in de tuin (omdat het zoooo warm is), je hoort nu uren in de tuin te kunnen doorbrengen, koffie... haakwerkje...?
Onze zomer tot dusver is wat NAT!
Regen in de zomer is prima, maar niet teveel!


(Ben weer verder gegaan met het vestje voor kind - ligt alweer vanaf maart in een mandje.....)

13 opmerkingen:

  1. Zit nederland allemaal niet zo mee dit jaar..songfestival lukt niet, voetbal was but en met het weer is het ook uiepan.maar we blijven positief en haken vrolijk verder, binnen op de bank en eten aan de eet tafel..en kijken uit naar onze vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier in Duitsland is het weer net zo nat als in Nederland. Ben net terug van vakantie. 2 weken kreta, zaaalig.
    morgen ga ik naar noordwijk op bezoek bij mijn moeder. lekker saampjes genieten van het mooie weer,(ik hoop het).
    Haakwerk gaat mee zodat ik lekker kan bezig zijn op het strand.
    Ik wens iedereen een fijne sonnige week.
    Groetjes uit duitsland
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mijn sunshine award gewonnen!!Kijk maar op mn blog;-)
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het weer is op het moment niet veel, het was hier de hele middag droog en net om een uur of 5, ja hoor begint het weer te regenen, net als jij ben ik die regen nu wel zat af en toe een bui prima, maar elke dag regen BAHHHH.
    Maar ja we wonen in Nederland en we zijn nu eenmaal een nat landje, mijn zusje woont in Iran en zomers is het daar echt droog en erg heet, alles is stof en ziet er dus grijs uit, daar hebben wij dan weer geen last van. Zoals Cruijf zegt: "Elk nadeel heeft zijn voordeel".

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het is jammer van het weer, nemen zoals het komt. Heb hier vanmiddag ook een poosje buiten gezeten en het was echt lekker maar nu zit ik weer binnen met de buitendeur dicht want het is gewoon te fris. Aan de andere kant is het wel weer om lekker te haken en drijft het haakwerk niet uit je handen van het zweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mmm Claire, die pizza ziet er zooo lekker uit ! dan vergeet je toch die regen ? en te warm is ook niet goed, dan gaan we weer klagen dat de wol aan je vingers plakt en je niet kan doorwerken. Smakelijk eten !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hoi!

    Ik ben helemaal fan van dat vestje dat je aan het haken bent, is het inmiddels al af? Ik vroeg me af hoe haak je die granny's? Heb je een patroon? Je zou me er echt ontzettend mee helpen!

    Groetjes Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mee eens! En wat ben je weer iets leuks aan het maken zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh...die pizza...krijg er trek van! En wat wordt het vestje leuk!
    Die zomer komt er wel...let maar op, zodra alle kinderen vrij krijgen wordt het moooooiiii weer! (afgelopen jaren was het andersom...dus wie weet).
    Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je mooi geschreven!
    Nu maar hopen dat het straks in de vakantie heeerlijk weer word!
    Kunnen we hier in Nederland ook nog even genieten van het weer!
    Groetjes Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige borden heb jij, waar komen ze vandaan?

    groetjes Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lieke, de borden zijn van PIP. Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je maakt zo'n leuke dingen en foto's, daarom kreeg je van mij een sunshine award, meer info op mijn blog.
    Groetjes,
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen