dinsdag 26 juni 2012

Award.

Het vestje wat ik maakte voor kind is 'gestrand'. Ik wilde er vrolijke gestreepte mouwen aan haken en dat was erg naar mijn zin. Maar toen ze het eventjes aantrok om te passen, was het vestje te klein! Ik heb het te lang laten liggen..... en kind in heeft in de afgelopen maanden een enorme groeispurt gehad.
Nu hangt het, half af, aan het vogelhuisje in de kamer en ik weet nog niet precies wat ik er nu mee ga doen. Tot die tijd hangt het daar en kunnen we er nog naar kijken.....
En toen ben ik fanatiek begonnen aan een ribbel deken. Het moet een deken worden voor over ons bed, een lekkere grote. Ik heb wel eens eerder een ribbel gemaakt maar dan was het een opengewerkte variant. (zie de deken op de foto die over de bank hangt) Nu dus de dichte deken van het patroon van Lucy-attic24.




Ik kreeg de afgelopen week 9 x de Sunshine award!!
Is dat niet geweldig!
Ik wist niet wat ik zag....

Ik vind het krijgen van een award erg fijn, en 9 keer is natuurlijk super.
En officieel zou ik deze award nu aan 90 mensen moeten doorgeven.
(Per award 10 x)
Nou vind ik dat erg veel... (vind 10 x al moeilijk)

Dus bij deze is de award voor al mijn trouwe volgers, de berichtjes achterlaters en voor de mensen die mij mailen.
(en stopt het doorgeven hier - sorry)

Ik zal wel de 10 vragen die bij deze award horen beantwoorden:


1. Wat is je favoriete dier: vlinder.
2. Wat is je favoriete getal: 7.
3. Wat is je favoriete drankje: cappuccino (is niet echt een drankje)
4. Facebook of twitter: geen van beide.
5. Wat is je grootste passie: haken.
6. Wat doe je liever, krijgen of geven: geven.
7. Wat is je favoriete patroon: wat een moeilijke vraag... ik vind zoveel mooi!
8. Wat is je favoriete dag: maandag.
9. Wat is je favoriete bloem: tulp
10. Wat is je favoriete land: Nederland 



Heeel erg dank je wel allemaal!


12 opmerkingen:

  1. Jammer dat het vestje nu te klein is!
    De zigzag deken wordt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja...die meiden groeien als kool...haha. Jammer van je vestje, ik denk dat je er vast wel een mooie oplossing voor verzint!
    Je deken wordt mooi...maar wat een werk gaat daar in zitten. Succes ermee. x Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer, het werd echt heel mooi!Voortaan niet te lang laten liggen dus;-)
    Alsjeblieft voor de award!(Had je gezien dat ik er 1 had gegeven??)
    Je deken word heel mooi, mn achterbuurvrouw is er ook mee bezig als sprei voor haar zoontje!
    Ik ga ook hard aan de slag met haken, mn broer wil een mobielhoesje, mijn zus een kussen en mijn andere zus 40 onderzetters!!Die ga ik met mijn andere zus haken, gezelig dus!
    Groetjes, Caren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooh lovely blog - lots of lovely colour and crochet crochet crochet ... which is good as I'm totally addicted since learning last year!!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have enjoyed your blog very much for quite a while now. Thank you for sharing your colorful work and you deserve the award as many times as it can be given to you!
    You will figure out what to do with the jacket. At least it is in granny squares, which are so easy to work with.
    I will be watching to see what you do with it all!
    Your blankets are lovely and cheerful! Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat zonde dat het vestje te klein is. Het ziet er zo vrolijk uit!
    En wat die deken betreft die wordt fantastisch.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh....fijn dat kindjelief zo goed groeit, maar wat zonde dat ze t prachtige vestje in wording nu niet aan kan!
    Jammer genoeg heb ik niet n meisje wat het zou passen.....anders kocht ik het van je!
    Wat n heerlijke foto's weer.....
    En vind je het heel gek dat je zoveel awards hebt gekregen?
    Ik niet, je weet een mens elke keer weer te boeien en op te vrolijken met prachtige foto's en verhalen.
    Het is je van harte gegund!
    Fijne avond en lieve groet,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rengarenk harika örgüler ben çok beğendim elinize sağlık.blogunuzu begenerek takip ediyorum sizide beklerim görüşmek üzere sevgiler.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je al je awards :D
    Ik heb deze week een Hooray crochet week op mijn blog en wil daar een blogpost plaatsen met inspirerende blogs. Vindt je het okay als ik wat foto's van je blog gebruik (met natuurlijk een verwijzing naar jou!). Fijne dag :) Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gehaakt weer, en steeds van die leuke kleuren...
    Erg jammer dat het vestje te klein is.
    Maar er komt vast wel een bestemming voor.
    Ben steeds wel een beetje verbaasd als ik je blog lees, weer wat nieuws gehaakt en allemaal zo mooi.
    Ik ben al weken aan huis gebonden maar ik kan je toch niet bijhouden!!!
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo! Die opengewerkte sprei is ook wel erg mooi geworden hoor! Heeft u daar een patroon voor gebruikt? Ik zit al heel lang te dubben welke sprei ik nou zou willen maken. Zou ik dat patroon mogen gebruiken? Ik hoor het wel!
    Fijne vakantie nog!
    Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the purple flower. It's nice to see flowers purple for a change and not always pink.

    BeantwoordenVerwijderen