zondag 27 mei 2012

Mooi weer......


Bij dit zomerse weer hoort lekker veel vers fruit !
En een vrolijke zomerjurk  (talulabella) 

Paardje rijden op de Olmenhorst. Daar is nu een mooie voorjaarsfair. En als je het landgoed op loopt zie je meteen deze mooie boom ingepakt in een gehaakt jasje. Vrolijke gekleurde pompons op een stokje staan er omheen.... helemaal leuk!



 Op de step door het dorp naar de ijswinkel. Einde dag, in het laatste zonnetje, nog wat haken. Ik ben bezig met het hengsel voor mijn bloementas.



Heerlijk dit soort dagen, daar wil ik er nog veel meer van.....
Geniet van het mooie weer!

13 opmerkingen:

  1. Jaaaaa, het was zalig!! Ik had het vandaag met mijn man nog over de Olmenhorst, gaat er helaas voor ons niet van komen dit jaar. Maar ben wel LOOS gegaan op de creatieve markt :-)
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto's weer en inderdaad...echt genieten dit weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's...ik geniet helemaal mee van al het moois!
    Mag ik vragen met wat voor toestel je de foto's hebt gemaakt? Ze zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's weer hoor! Ik duim met je mee voor een lange warme zomer! Heerlijk (enne...wat ben je al lekker bruin!) Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. as usual, your colorful pics make me smile!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! En ik heb op de site van talulabella gekeken, gevaarlijk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat jurkje... dat staat al een tijdje op m´n want-it list. Draagt ´ie fijn?
    Voorjaarsfair ziet er heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik word blij van je prachtige foto's en inderdaad je wordt hebberig op de site van het jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke foto's in de stralende zon! En ja, ook hier (zuid west-vlaanderen, B) genieten we ook van die zonnige zon ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your flower bag is very beautiful! Great work!

    Greetings from Annie

    BeantwoordenVerwijderen