zondag 20 mei 2012

In de duinen....





Een dagje in de duinen, op visite bij Saskia. Koffie voor de tent, heerlijk kletsen aan tafel, beetje haken, nog meer kletsen en lachen, duwen van de schommel met de kids, heerlijk zitten in het zand bij de speeltuin.... het was weer super gezellig!

Saskia haakt de granny's en ik ben begonnen aan het bloemkussen patroon van Lucy (attic24) Ik weet nog niet of ik er een kussen van ga maken. Na het zien van de toffe tas van Sas wordt deze bloem misschien wel een leuke ronde tas-variant.
Ik heb een tijdje terug bij Melissa er één gezien.... ook heel erg mooi!
Gaaf zo'n bloem op mijn heup!


19 opmerkingen:

  1. Zo mooi! En het bloemenkussenpatroon vind ik PRACHTIG!!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtplek! Dit zijn echt droomfoto's;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Claire. Het bloemkussen staat ook op mijn to-make-list :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lovely colours in a beautiful day!!!
    xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, dit ziet er uit als een suuuper relaxte dag, genieten!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maravilloso!!me encantan todas las cosas que haces.T e felicito.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is genieten, ziet er goed uit
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. instant vakantie-gevoel is dat ! Zo'n bloem haken - dat staat ook nog op mijn haaklijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oei oei...ik dacht dat ik dit weekend goed zat...maar die duinen maken me toch wel een tikkeltje jaloers :o) Fijn dat je zo heerlijk hebt kunnen genieten...ziet er wel zo uit teminste!!! Succes met de bloem-kussen-tas. Groet Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Que delicia de acampamento.
    Quando era criança morei em um camping.
    Lindo post.
    Beijo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, mijn Nederlands is niet goed, maar ik moet je vertellen hoe geweldig je denkt dingen haken. De kleuren zijn zo mooi. Ik begon te haken een kleerhanger hoe heb je dat gedaan.
    De tas met de bloemen is prachtig.
    Liefde groeten,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kleuren en foto's de zon komt je tegemoet. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's. De gezelligheid straalt er vanaf (de rust ook trouwens). Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie foto's! zier er erg gezellig uit, denk dat hij als tas inderdaad ook geweldig staat =D

    BeantwoordenVerwijderen