maandag 9 april 2012

Tijdens een lang weekend vrij.....

Hadden we een heerlijk paasontbijtje....
Naaide ik voor het paasontbijt een paasslinger voor boven tafel..... (ook naaide ik een eerste rokje uit het boek 'allemaal rokje' - sorry - nog geen foto!)

Naaide kind voor paashaas een paasjasje.... (ze deed heel veel zelf, ik hielp een klein beetje)

 Bakte kind en ik paastaartjes.....
Hadden we een hele gezellige 2de paasdag met Sas, haar man en kind.....
Aten we overheerlijke boterkoek, gemaakt door Saskia.....
En terwijl onze mannen het bos van Lage Vuursche onveilig maakte op de mountainbike....
Onze dochters zich verkleedde als prinsesjes.....
Zaten wij aan tafel; te kletsen,..... te haken,........ te kletsen.......
.....haakte we nog wat en aten van de heerlijke paaslunch....

Wat zijn lange weekende toch heerlijk..... !

20 opmerkingen:

  1. Het klinkt gezellig en de foto's stralen dat ook uit.
    Wat heeft kind een leuk jurkje (of bloesje?) aan!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jurkje te koop bij Mevrouw Groen in Hilversum !!
      Wat een leuke foto's, worden we heel vrolijk van !! Ook leuk om het jurkje aan te zien op de foto.

      Verwijderen
  2. Bellissimo week-end, ricco di colori meravigliosi... Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mm...ben ik met je eens...lange weekenden zijn heerrrlijk! Vind het altijd zo leuk om iemand haar weekend in foto's terug te zien... Heerlijke plaatjes! Zit ook nog na te genieten van een heerlijk weekend! Weinig bijzonders gedaan, maar gewoon de liefste mensen om je heen is meestal meer dan genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent snel :) was een heerlijke dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vrolijk kleurrijke pasen was het bij jullie blijkbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er gezellig en kleurrijk uit allemaal!
    Superleuk dat je dochter zelf al achter de naaimachine kruipt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke boel en gezellig met elkaar rommelen en snoepen! Prachtige vrolijke kleurige foto's!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love your colourful world and pics!!
    xx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik had ook zo'n mini vakantiegevoel. Fijn hè!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sikke billeder ja man bliver jo helt glad.Fik lige øje på dit tærtefad med de små blomster kan du evt oplyse hvor det er fra er bare så fint :-)Du har som altid rigtig mange fine ting at vise frem.Knus Else

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie het al die kleine meid is net zo handig als haar mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn hè, lekker zo'n alles mag, niks moet gevoel :-)
    Het ziet er allemaal heerlijk uit bij je en die paasslinger ... leuk leuk.
    Geniet nog lekker na, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het wordt haar met de paplepel ingegoten, geloof ik. Knap hoor! En wat een heerlijk kleurige foto's! Als moeder van drie (stoere) jongens moet ik altijd voorzichtig zijn met de hoeveelheid roze, rood en bloemetjes in ons huis. Gelukkig maakt ons meisje een hoop goed; gek op roze!
    Groetjes en geniet nog maar lekker na!
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely and very inspirering pictures. LOVE the colours - have ag great day and thanks for the peak :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk deze dagen. Leuke dingen mooie foto's..

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die rok wil ik zien hoor...hh en wat is dat een leuke blouse op de foto? zelf gemaakt! soms wilde ik weer kind zijn, al die mooie leuke kleuren. (ik ga op mijn leeftijd al verder dan een leeftijdsgenoot) ik wil ook een vrolijk rokje maken/hebben. Inspiratie kan ik wel gebruiken, dus show me... hh fijne dag en dit was weer een hele leuke vrolijke post van je. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die slinger moet ik onthouden, wat origineel en ontzettend fleurig!

    BeantwoordenVerwijderen