dinsdag 17 april 2012

Over- dosis - KLEUR !


tja..... foto's zeggen genoeg !

* Lekker veel kleur!
* De nieuwe granny's - LOVE !
* Altijd goed zo'n mandje verse bolletjes garen..
* Kind geniet van der nieuwe viltstiften...

En kind was gisteren zo lief in de tuin aan het spelen.... wat was het stil.... te stil?.... samen met een vriendinnetje bloemen aan het plukken.... bloemetjes van de violen, de margrieten, bloesem uit de appelboom, takjes plukken uit de tuin van de buren..... 

* bloemen in een mooi vaasje...  voor jou mama ! (en daarbij je stralend aankijken)

30 opmerkingen:

  1. heerlijk die kleur! dat vaasje van AH gebruik ik voor die mini-bloemetjes, heel schattig toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd mooi om te zien die bolletjes bij elkaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha... zooo herkenbaar! Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik al die mooie bloemen zag in een tuin om de hoek bij mijn oma. Ik vond ze zoo mooi en heb ze geplukt. Eenmaal bij oma was er al gebeld door de eigenaren van de tuin en dus ook de bloemen en moest ik sorry gaan zeggen. Maar ik weet nog het gevoel dat ik had tijdens het plukken. Ik heb het trouwens maar 1 keer gedaan haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vergeet ik nog te melden... ik weet dus uit eigen ervaring dat ze met liefde gegeven zijn! En een nieuwe bak met viooltjes voor de buren hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, weersta dan maar eens die liefdevolle blik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleuren! En dat plukken ... ja helemaal herkenbaar! Hier v/d week ook een klein meisje die heel nauwkeurig de narcissen uit mijn tuin plukte (!!!) vol met liefde....

    Gelukkig dat die bloesems geplukt zijn, anders waren ze misschien vannacht kapot gevroren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk al die vrolijke kleuren.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi haakwerk leuk die kleuren.
    Fijne dag groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O god, wat een heerlijke kleuren! en herkenbaar... grote ogen die je aankijken, alsjeblieft mam. Hun knuistjes vol met bloemen. Heb nu toch maar eens aangegeven dat de bloemen het ook fijn vinden als ze verder kunnen groeien in de grond.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WaW-van die granny's wordt je echt vrolijk-prachtige combi. En dat bosje bloemen-vind ik te lief en leuk. Geniet ervan-ze groeien weer aan-bij de buren-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kind wordt net als mama blij van kleur en bloemen;-) Mooie plaatjes weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo moeder zo dochter, gek op kleur. knipoog. X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je toch weer een geweldige foto's.
    Om blij van te worden. Heel herkenbaar, bloementjes plukken.
    Maar het geeft je weer een geweldig gevoel als je kind ermee aankomt.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk zo veel vrolijke kleurtjes. Ja dan kan je toch ook niet boos zijn.
    Zo heb ik vroeger een boze man met een hark achter mij aan gehad toen ik de mooie rozen van zijn struik plukte voor mijn moeder.
    Ik heb er gelukkig geen nachtmerries van gehad haha.
    Liefs
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kleuren! :)
    Wat is het merk van garens in de laatste foto? Je me verraden?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha zo hebben mijn meiden de mooiste bloemen uit tuinen geplukt, totaal onschuldig en helemaal gelukkig kwamen ze terug... voor mama, na duidelijk uitgelegd te hebben dat je niet uit de tuinen van andere mensen mocht plukken heb ik heerlijk van bosjes genoten. Je wilt niet weten wat er allemaal tussen zat. sorry mensen als kinderen dat doen. de mijne hebben dat ook gedaan, waarschijnlijk was ik niet een goed voorbeeld. (ik pluk(te) ook in mijn eigen tuin dan he) prachtige kleed en mooie kleuren. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een vrolijkheid met al die kleuren! Super leuk! Vooral de granny's zijn zo leuk :D Ik heb gelijk zin om aan de slag te gaan met die gezellige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig die kleuren! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen welk Granny patroon je gebruikt hebt?
    Groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kleurtjes!!! Wordt helemaal vrolijk van deze post!
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fantastische foto's, zo heerlijk kleurig!! En kind heeft natuurlijk groot gelijk, bloemen zijn om te plukken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kleuren die je opvrolijken op zo'n regenachtige dag als vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een kleuren! Daar kan ik zo van genieten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bring it on! Dit is so lekker om jou mooi werk te sien, die kleure is fantasties - hoop jy verstaan my! Cheers xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. je hebt er weer een volger bij:) Wat een heerlijke VROLIJKE foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Claire,
    mag ik vragen waar ik dit patroon van deze granny square kan vinden?
    Nicollette

    BeantwoordenVerwijderen