maandag 16 april 2012

..... love...

Granny love !
Ik ben zo blij met deze gehaakte granny's voor het vestje van kind....
Flower love !
Ik ben zo blij met deze margrieten op de tuintafel....
Bag love !
Ik ben erg blij met mijn granny tas.... hij heeft dit weekend een rits gekregen.... en ik haakte er nog een mooie schulprand aan....
Home love !
Ik ben zo blij met mijn tafel in de woonkamer, zo fijn zitten met z'n allen op de grote houten bank....

Yarn love !
Ik ben blij met dit dikke katoen in mooie kleuren....
(... minder blij ben ik over het feit dat het garen op is en het vestje nog niet klaar is..... grmf...)

Heeeel blij ben ik met het nieuwe project(je) wat ik alweer gestart ben....
Soon more granny - love !!!

20 opmerkingen:

  1. Ziet er gezelig uit.
    Word je blij van.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!! En wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Love! ;)
    Die tas is echt heel mooi geworden ook met dat randje, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kleurtjes, fijne avond nog,
    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oww wat een mooie foto's en wat een mooie bloemen en granny's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er allemaal zo gezellig uit hihihihi je hier toch blij van worden, en wat een vrolijke kleuren.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word altijd weer blij van jou vrolijke berichtjes die je plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's, wat een vrolijke kleurtjes allemaal..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love all your pics!!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful colors in Granny!
    Beautiful pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen, wat maak je toch iedere keer weer mooie en kleurige dingen. Ik kom eigenlijk iedere dag wel even bij je kijken.Ik geniet er erg van. Maar mag ik iets vragen? Ik zag in de hoek van een van de foto's weer de omgehaakte theepot staan. Graag zou ik dat ook eens maken maar ik kan wel haken maar zelf een patroon bedenken lukt me niet. Kan jij me helpen?? Zeg maar waar ik een theepot moet kopen waar dat patroon omheen kan. Het lijkt me zo leuk. Ik hoop dat je me wilt helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi diana, misschien is het handig als je me even mailt!?
      Dan kan ik het je per mail uitleggen. Claire@drieplo.nl dank je wel!

      Verwijderen
  12. Wat een mooie sfeerfoto's maak je! En inderdaad heel veel vrolijke kleurtjes; laat de lente maar beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word hier zo vrolijk van
    Gr♥etjes Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. tja....hier wordt elk meisje blij van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zit je blog nu al twee dagen te bekijken, ik ben helemaal verslaafd aan haken! Wat een mooi garen! Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen