dinsdag 10 april 2012

Gehaakte tas !




De tas is (bijna) klaar!.... Het gehaakte gedeelte is af. Ik wil er nog een voering in maken en ik vind het fijn als mijn tas echt dicht kan. Dus er moet een rits in komen.... (daar moet ik me nog even over buigen hoe ik dat precies moet doen...)

Ik maakte de granny's volgens dit patroon.
Ik haakte voor deze tas 43 granny's en 6 halve granny's. Dit om het aan de bovenkant van de tas mooi recht te maken. Daarna 3 toeren in vaste als stevige rand.

Dus; nu nog een mooi stofje vinden voor de voering en een geschikte rits......


51 opmerkingen:

  1. Absolutely stunning! I love your colour choices! :)x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de tas erg mooi!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Echt prachtig! Krijg steeds meer zin om te leren haken, maar ik moet van mezelf eerst andere dingen afronden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is mooi! Schitterende kleuren ook!
    Groeten, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie tas!! Van die mooie kleurtjes.. Vind ik trouwens altijd bij jou,dat je mooie kleuren gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke zomertas ! Wil ik misschien ook wle nog eens ooit haken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er fantastisch uit!
    Het is een erg mooie gehaakte granny tas geworden.
    Ik ben benieuwd welk stofje je uitkiest als voering.

    Groetjes, Kim
    http://www.trendykim.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love this colourful bag!! Brava!!
    xx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er hartstikke leuk uit! Ik ben gek op granny squares!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een blauwwit krijtstreepje als voering zou niet misstaan. Dus ik ben benieuwd wat je er in gaat doen. Laat je het ook zien in een blogbericht?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuu den taske er da super flot så er man da bare helt klar til sommer.Knus og forsat rigtig dejlig dag Else Fogt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sehr sehr hübsch

    ♥-liche Grüße
    von Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. stippen in roze of naturel zou er mooi bij staan, maar dat is vast te rustig voor jou. hihi Wat ben je toch snel en wat is het toch mooi wat je maakt. zucht! knap hoor! fijne middag nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie mooi!
    Die ga ik misschien ook wel maken, het punt is alleen dat ik niet zo goed ben in granny's ben nu namelijk nog steeds bezig met de deken van vorig jaar. Oeps.
    Maar jij hebt de vingers er zeker voor! Echt knap!

    Groetjes flo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, jij kunt het voorjaar voor de dag komen, wat een onwijs mooie tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is hij al mooi geworden. Nu nog de afwerking en dan wauw... volgens mij kun je niet wachten om hem ingebruik te nemen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dat een leuke tas geworden. Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke tas! Mooie kleurtjes! Bedankt voor t granny patroontje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zoooooooooooooooo mooi zeg!!! Je doet me op een idee komen, voor mijn volgend haakproject ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig!!! Wat een heerlijke, zomerse tas!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Loved it! So beautiful!

    I reallly want to do one for myself... Bags are never too much! LOL

    Hugs from Azores,

    Pipinha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. En hij is leuk voeren moet je zeker doen rits in de lap al maken zak er in en aan de bovenrand vastzetten succes gret carina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, wat ontzettend gaaf! Mooie kleuren heb je gebruikt!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Your bag is beautiful!! I just love all the colors you chose!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het echt een super leuke tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ooh, ik vind 'm heel mooi!
    Prachtige kleuren combi!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. dank je voor je inspirerende ideeën. Ik heb je blog op mijn weblog vermeld en ben volger geworden.
    Fijne dag, Noor

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben niet zo van het haken, maar deze tas is echt FANTASTISCH!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. De tas is echt Waanzinnig mooi Claire! Prachtig en geweldig, ik ben Helemaal Weg van de mooie kleurencombinatie,

    fijn weekend!

    liefs
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel mooie tas, mooie kleuren ook!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke tas in prachtige kleurtjes! suggestie: rits met de naaimachine tegen het haakwerk stikken, voering met de naaimachine in elkaar zetten, aan de bovenkant een omslag in strijken en met de hand tegen de rits aan zetten..........fluitje van een cent ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig! Die wil ik ook gaan maken, maar dan misschien met blauwe/paarse kleuren ipv roze! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hallo

    ik wilde ook graag z'n erg mooeie tas haken, maar mijn vraag is hoe maak je halve granny's en hoe heb je de tas in elkaar gezet??????

    zou je mij dat willen laten weten

    alvast bedankt
    gr marga

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt superleuk!!! Ik ga de tas ook proberen te haken.

    groetjes van Janine
    http://ikhouvanwolland.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat eenprachtige en vrolijke tas heb je gemaakt. Ik vroeg me af of je geslaagd was in het inzetten van een voering. Ik heb namelijk ook een tas gehaakt (een ander model weliswaar, maar ook van granny squares) en ik ben me nu ook aan het verdiepen in het inzetten van een voering.
    Heb je nog tips of goede sites waar je iets gevonden hebt?

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen