maandag 2 april 2012

Allemaal rokjes !

De blaadjes van de appelboom zie je per dag groeien...... en ondanks de blauwe lucht vind ik het behoorlijk fris! 
Kind heeft daar minder last van en springt heerlijk zonder jas op de trampoline... Rokje wat ze draagt, ook een erg lekker modelletje, is van br@nd for girls.
Ik kocht dit weekend het boek 'Allemaal Rokjes' van mme zsazsa. Een GEWELDIG boek !! (Zie ook haar blog) Niet alleen zeer leuke patronen van rokjes, ook prachtige, inspirerende foto's en erg leuk geschreven. Het is ook echt een boek voor kind en mij... want wij zijn echte 'rokjes' dragers!! De eerste stofjes heb ik vanmiddag besteld bij www.studiosaartje.nl
Kan bijna niet wachten om te beginnen......

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je wat besteld hebt!! Ben benieuwd naar het eindresultaat. En ik ben nu met een rokje bezig om te haken voor mijn dochter! Zo houden we elkaar lekker bezig ;-))!!
    Groet, Maartje (Studio Saartje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het boek ook, het is echt leuk he! Fijn voor de patronen, maar ook om inspiratie op te doen. Veel plezier ermee, ik ben benieuwd hoe jouw rokjes worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's ! Mooi rokje van dochter. Heb 't boek ook, nu nog tijd vinden. Erin bladeren maakt ook al blij ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hier is het eerste Zsazsa-rokje al een feit en deze week moeten er nog een stuk of 5 komen: met de Paas heeft Studio in de Haak een collectie meisjerokjes :) Super boek idd, ik maak gewoon net afgewerkte dingen, dat is nog nooit gebeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het op haar blog gelezen maar dacht dat het alleen in België te koop was! Wil je het meenemen dit weekend? Xx sas

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie dat je een trampoline hebt...dan heb ik nog een hele leuke tip voor je...nog even geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is dat boek ook al in Nederland te koop? Via de online boekenwinkels is het nog niet leverbaar.
    Ik ga dit boek voor mijn verjaardag vragen.....

    BeantwoordenVerwijderen