woensdag 22 februari 2012

Vrolijk gehaakt slingertje

Gisteren zag ik hier zo'n mooie 'granny' variant! Een eenvoudige beschrijving ervan vind je hier.
Ik vind de granny's zo vrolijk en de beschrijving is zo makkelijk. Dus ik haakte er 12 en maakte ze aan een koortje: een vrolijk slingertje! Het is een cadeautje.
Voor mijzelf ga ik er binnenkort ook eentje maken. Leuk voor in ons 'busje' (staat zo vrolijk bij mijn granny deken.)........ of voor in de erker, of voor op de kamer van kind, of voor in de keuken..... 

ach....voor iedere kamer in huis kan ik wel een slingertje haken!

16 opmerkingen:

  1. Prachtig! De kleuren spatten van mijn monitor! Mooie slinger en mooie foto's! Wat is dit toch een mooie blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja doen! word je lekker vrolijk van een slinger in elke kamer....nooit meer een "bad day"!!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk tussendoor projectje! En inderdaad een vrolijk kadootje!
    Ik zag datbje de labels weer geplaatst hebt. Geweldig! Bedankt...
    Ben nu de rode poncho aan het haken van jouw site, ook zo'n dotje.
    Haakgroeten van mij,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Claire,
    Via via kom ik op jouw blog terecht. Wij hebben niet zo veel kleur in huis, maar ik kan ontzettend genieten van zo´n kleurrijk blog als het jouwe...
    Ik ga je volgen ook.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so bright, full of colors and life blog! I'll be happy to read it :)


    http://rukodelkimollymj.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Es ist immer wieder wundervoll auf deinem Blog.^^
    Liebe Grüße,*Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Combinas los colores de una forma tan creativa que todos tus trabajos quedan hermosos. saludos desde Argentina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik word gelijk weer helemaal blij als ik je blog bezoek: zo gezellig met al die kleurtjes. Deze slinger is ook weer een superleuk idee.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I've just found your blog and I love it! Your choice of colours in your work is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve slingertjes, heerlijke kleurtjes...die kun je idd overal ophangen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. У тебя замечательный блог!!! Красивые вещи!!! С удовольствием стала постоянным читателем! Заходи в гости!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Superleuk!! Zal ik ook proberen!
    Groetjes,
    Radia

    BeantwoordenVerwijderen