woensdag 15 februari 2012

Gehaakt dekentje - AF !

Het ronde dekentje is nu echt af. De draadjes zijn netjes afgewerkt.....
(ze vormde het valentijns hartje)
Het is 1.20 doorsnee geworden en er zitten 16 bollen victory garen in.

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt en het aantal bollen wat ik nodig heb gehad:: 4 x rood, 2 x licht roze, 3 x fuchia rose, 3 x licht blauw, 1 x groen, turq.blauw, wit, geel.


Zaterdag krijgt de nieuwe eigenaar het dekentje. Ik hoop dat het in de smaak gaat vallen!

(Ik doe er in ieder
geval met moeite afstand van....
raak altijd zo gehecht aan mijn 'haaksels'.)

40 opmerkingen:

  1. Ze was zo mooi! Perfect!

    Ik hou van de kleuren en hoe alles wedstrijden.

    Ik heb bewondering voor zijn talent in het maken van zulke mooie kleurenpaletten.
    Ik kan niet = (

    Kisses

    (met behulp van Google vertaler Hope commentaar je hebt niets verkeerd over!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I LOVE this blanket! I hope you make the pattern available! Great blog!

    Best,
    Sheila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's absolutely gorgeous! I love the colours you have used. Have a fab week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi met al die vrolijke kleuren en verschillende steken
    Degene die het kado krijgt mag er trots op zijn
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het dekentje is echt prachtig geworden! De kleuren en steken zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het dekentje is prachtig geworden. Lijkt me ook heel leuk om te maken met al die kleurtjes en verschillende steken.
    Fijne dag en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi! Ik zou zoiets werk als tafelkleed willen.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou ik weet zeker dat ze het echt prachtig zal vinden! Ik ben er in ieder geval helemaal weg van!!!
    Het mandje wat ik aan het haken ben is bijna af. Alleen de hengsels nog, het schulprandje en de bloemetjes nog. Kan me voorstellen dat je trouwens moeite hebt om er afstand van te doen hoor.
    Ben weer reuze benieuwd naar je nieuwe projectje.
    fijne dag
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je dekentje gaat zeker in de smaak vallen bij de nieuwe eigenaar. Ziet er hartstikke vrolijk uit. Ben benieuwd wat je volgende project is/wordt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig dekentje wie dat niet mooi vind......breng hem dan maar bij mij haha, super kleuren weer!!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige, frisse kleuren zo bij elkaar. En wat heb je er een super mooi kleedje van gemaakt. Leuk zo die verschillende steken door elkaar.
    Groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is echt prachtig!
    Ik krijg zelf ook weer zin om een kleedje te gaan haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan me voorstellen dat je hecht aan je haaksels...dit is een dekentje om verliefd op te worden! Ik heb het al eens geschreven bij je vorige ronde kleedje, maar als je hiervan een patroon maakt, ga ik het zeker kopen! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastic plaid, beautiful colors!
    I love it!
    Greetings from Latvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is het dekentje mooi geworden!
    Hele mooie kleuren ook gebruikt :)
    Groetjes, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. als dat niet in de smaak valt... Ik ben benieuwd naar je volgende project.
    groeten
    Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat mooi geworden en van die vrolijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is geweldig mooi geworden en een hele goede inspiratiedeken... prachtig! ik ben benieuwd wat je nu gaat maken... succes! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  19. je hebt een award van mij gekregen, kijk maar op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hij is heel erg leuk geworden. De kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, je hebt weer eens jezelf overtroffen hoor! Hij is weer prachtig en zo lief van kleurtjes...
    Ik kan me voorstellen dat je er met moeite afstand van kunt doen, maar jouw handen moeten toch blijven haken anders verkrampen ze volgens mij, hihihihii...dus op naar je volgende haakprojectje! En wij wachten weer in spanning wat voor moois er nu weer verschijnt...
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Complimenten hoor! Ik ben er helemaal verliefd op. En dank je voor de inspiratie. Ben inmiddels ook aan de slag gegaan en ben er ook aan een begonnen, dan wel in een aanzienlijk kleinere versie, voor mijn vriendin die net bevallen is van een meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow!!! Wat is die toch mooi geworden!!! Geweldige kleuren!!! Well done you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. E' una bellissima coperta... fortunato chi la riceverà... Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend mooie kleurige dingen maak je!! En ik hou van kleur!
    Ik kom via vrouw hommel op jouw blog en geniet!!! Groetjes Colourfullflowergirl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. echt prachtig hoor Claire! enneh..volgens mij heb ik dat jurkje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi! Je hebt echt hele mooie kleuren gebruikt en ook je foto's zijn op zich al kunstwerkjes!

    Groetjes,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig hoor! komt er nog een keertje een patroon van op je blog? Ik zou hem graaaaag ook eens maken ( bloos) maar ben helaas niet zo creatief om het zelf te verzinnen.....groetjes lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super dekentje, spijtig dat ik de nieuwe eigenaar niet wordt, hihi.
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauwieee wat een leuk dekentje! En zo kleurrijk! Dat vrolijkt de boel flink op! Super leuk :D
    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooh, heb jij dat ook altijd dat je tegen het einde van een project altijd al zin krijgt in een nieuw project?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig dekentje, al die kleuren en verschillende haaksteken.

    Grtz Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super gaaf dekentje, Bravo! Heel inspirerend en leuk om te bekijken!
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hola!!! muy boito!
    Quisiera hacer algo así, pudieras venderme el patrón por PDF?
    Saludos y que tegas u muy bonito día
    Laura Campos

    BeantwoordenVerwijderen