zondag 11 december 2011

Tutorial en give-away.

Adventkalender dag 11:
Erg leuk en makkelijk om te maken. Een mooi 'zelfmaak cadeau', eventueel weg te geven als (kerst - kraam) cadeautje.
Een kinderkleding-hangertje die je een gehaakt jasje geeft!

Hoe doe je dit?

Je hebt nodig
- kledinghanger.
- haaknaald nr. 3.
- katoen garen .
- naald.
- schaar.

Patroonsteek: gehaakt in vaste.

Je start met een ketting van +/- 15 tot 18 losse (afhankelijk van hoe dik je hanger is - meet het om je hanger heen). Daarna haak je +/- 56 toeren in vaste. Het is goed om steeds te kijken of je lapje al om je hangertje kan. Je kunt naar eigen keuze wisselen van kleur. Werk bij het gebruik van meerdere kleuren eerst de draden weg voor je begint met het dicht maken.
1. Het lapje is klaar, alle draadjes zijn afgewerkt behalve die van de eerste en de laatste kleur.
2. De draden aan het uiteinde gebruik je om de korte kanten dicht te maken. Vouw je lapje dubbel en naai het aan elkaar.
3. De beide kanten werk je op dezelfde wijze af.
4. Je krijgt op deze manier de hoekjes die je nodig hebt om je lapje om je hanger te leggen.  
5. Meet het midden van je lapje.
6. De metalen hanger steek je door je gehaakte lapje heen, precies in het midden.
7. Op foto 7 zie je dat het hoesje om je hanger zit en aan de onderkant nog open is.
8. Haak de onderkant dicht. Zie de foto's bij nr. 8. (je kunt dit ook met naald en draad dicht naaien)
9.  Is de hanger dicht aan de onderkant, werk dan de draadjes netjes af. Het hangertje heeft een vrolijk gehaakt jasje!

Je kunt ook nog iets winnen !

Voor 2 personen heb ik:

- 2 blanke houten kinderhangers.
- 3 bolletjes rio katoen naar keuze.

De bolletjes katoen kun je bekijken op de site www.cieb.nl

Wil je meedoen met deze give-away, laat dan een reactie achter. Ik maak de winnaar maandag 19 december bekent.  
Mocht je nu al direct aan de gang kunnen; veel plezier en succes !

193 opmerkingen:

  1. Ik vind dit een heel vrolijk resultaat. Inderdaad ook erg leuk om als kraamkadootje te geven, precies in de kleur van het kamertje!
    Het is denk ik ook geen wekenproject, en dat is wel wat voor mij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijke kledinghangers! Dat ga ik zeker een keer proberen. En ik waag graag een kansje voor je give-away.
    Succes met het maken van al die leuke inspirerende dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handige uitleg. Ik wilde dit altijd eens proberen, en met 2 kleine meiden komt dit handig van pas. Ik loot graag mee. groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan zo'n leuke give-away wil ik natuurlijk wel meedoen:-)

    mooie hangertjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is really great idea! Thank You for sharing it! And greetings from Maastricht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tutorial, ik doe graag mee met de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super idee! Hier ga ik mee aan de slag. Ik heb een tas vol met kinderhangers staan op zolder die wachten op een bestemming. Bij deze gevonden dus. Graag doe ik mee met de give-away want katoen winnen is altijd super natuurlijk.
    Groetjes en een fijne zondag,
    Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee weer van je, ik doe graag mee met de give-away. Voor mij de eerste keer. Ik haak veel sinds deze zomer, vind het erg leuk en kijk vaak op je blog. Ik hoop nog veel leuke en mooie creaties van je te zien.
    Fijn weekend, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee! in de winter ziet je kast er dan toch nog fleurig en zomers uit! En ik doe graag mee met de give away.

    Fijne zondag! Ik ga snel even wat leuke kleurtjes bij elkaar zoeken en aan m'nieuwe project beginnen.

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat een leuk idee zeg! Ik doe graag mee.

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou wat leuk!!
    Goed idee en voor een Volwassenkledinghaakje vind ik het ook heel er leuk en handig glijd je kleding er toch iets minder makkelijk af denk ik zomaar.
    Joepie we hebben een december viering van mijn werk en had geen idee wat te kopen, nu ga ik leuk zelf iets maken!!
    Eh wil ook wel heel graag meedoen met de verloting!
    Iedereen fijne dagen *Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk. Ik was nog op zoek naar een leuk en origineel kraamcadeautje. Dit is het, dankjewel voor de uitleg! En....mag ik ook nog meedoen met de loting? Alvast fijne feestdagen en groetjes, Teresa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk vrolijke kleurtjes weer, inspiratie alom! leuk ook om 1 in kerstkleuren te maken en onze kaarten aan op te hangen, leuk dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superbedankt voor de beschrijving! Ik ga hier ook mee aan de slag. Is zeker een leuk kadootje.
    En graag zou ik ook meedoen aan de give-away!

    Groetjes,
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Claire, wil je nu wat weten! Je kan het geloven of niet maar vanmorgen toen ik nog in bed lag dacht ik aan kapstokjes haken. Ik heb er twee omwikkeld met touw en daaraan hangen een broekje en een jurkje gemaakt van gaas en stof.

    Omdat ik nergens van die houten hangertjes kan vinden dacht ik om die twee te gebruiken maar vind het toch wat zonde omdat daar dat broekje en jurkje bij hoort. Wat een toeval he!

    Ik doe dus heel graag mee met je give away.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello!
    I always wanted to do this but I didn't know how. Now I know. Thank very much!
    Have a nice weekend!
    Flory

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldige tutorial en give-away!! Ik ben ook absoluut van de partij! Wat leuk dat je ons de kans geeft zoiets leuks te winnen!! Veel succes iedereen!

    Groet,
    Regina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je wordt helemaal blij van zo'n klerenhangertje in je kamer. Heerlijke kleurtjes. Natuurlijk doe ik graag mee met je give away. Fijn weekend verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een fleurige hanger zo super!!
    ik doe graag mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk, ik kijk regelmatig even op je blog en raak steeds geïnspireerd. Je bolletjes Rio katoen zou ik graag winnen bij je give-away. dus bij deze mijn deelname
    Fijn weekend,
    Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezelligheid op de zondagmorgen , en zijn er al zoveel mensen wakker op dit tijdstip , ik zie al 20 reacties. Ik doe graag mee met de giveaway zodat ik met jou duidelijke uitleg ook een hangertje kan maken.
    x Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk zo schattig. Ik doe zeker mee!
    xx Rabbitje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo!
    Wat een leuke idee en inderdaad erg mooi als kraamkado!
    Bedankt voor het tutorial! Graag doe ik mee aan de give away.
    Groetjes, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een fijne tutorial, ik heb me al vaak afgevraagd hoe je dat doet, het is eigenlijk heel simpel. Ik doe dus ook graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Goedemorgen! Bedankt voor je leuke tutorial. Ik ga ze zeker maken en doe ook graag mee met je leuke give away.
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo,
    ♥lichen Dank, für das schöne Tutorial!

    Deine Kleiderhacken, sind sehr schön und BUNT! :)

    LG,
    Pupe

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goedemorgen,

    Wat een leuke give away, ik doe dan ook graag mee!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo simpel en zo'n leuk idee. Ga deze tutorial zeker proberen, dank je voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben al langer van plan eens zo'n hangertje te haken, nu weet ik precies hoe! Bedankt voor de tutorial!
    En ik doe graag mee voor de give-away!

    groetjes,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk! erg leuk voor op de babykamer! Dank je wel voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik was al lang benieuwd naar de werkwijze hiervoor, bedankt! Ik doe graag mee met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe graag mee aan de give away! Leuke hangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw dat ziet er gaaf uit! Ik doe ook graag mee aan de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hey Claire, wat een snelle actie van je en wat heb je het duidelijk uitgelegd, ik doe mee en als ik win.... zet ik ze gemaakt op mijn blog. (in blauwe, naturele tinten) fantastisch give-away! fijne zondag... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  35. süoer fikirlerle dolu bir blog...ı love your blog ...so good

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou heel graag mee doen aan de give away ....

    Liefs
    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De kleerhangertjes zijn erg leuk.
    Doe graag met de give away mee.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat goed en duidelijk uitgelegd!!! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dit roept jeugdherinneringen op. Op de lagere school hebben we diverse kleerhangers een jasje gegeven in de haakles. Wel op een andere manier, maar net zo leuk.
    Ik kijk er naar uit om het nog eens te doen. Dus wie weet met deze give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wow superleuk! Geweldige tutorial, doe heel graag mee met de give-away! Bedankt, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel erg leuk. Ik haak pas sinds kort echt serieus maar volgens mij moet dit lukken. Bedankt voor de tutorial en give-away! Marieke Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Geweldig mooi. Ik doe ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Bedankt voor je mooie tutorial! Zo eenvoudig, en zo'n leuk resultaat. Ik doe graag mee met je give-away! Fijne zondag!!! Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hallo Claire, ik volg al enige tijd je blog. Ik word er zo blij van! Hiervoor wil ik je bedanken. Bedankt voor je wekelijkse ' kleurentherapie' ;)
    groetjes, martine

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Bedankt voor de uitleg! Ik zou graag zo'n pakketje winnen. De hangertjes zien er zo vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Natuurlijk doe ik ook graag mee met jouw leuke Give Away!
    En je hebt weer flink werk gemaakt van jouw tutorial. Ziet er weer erg leuk uit!

    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een ontzettend leuke tutorial en leuke give-away! Ik doe graag mee, want ik ben al heel erg lang benieuwd naar Rio!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. wat een leuk idee. en zo fleurig.
    Ik doe graag mee aan je give-away.

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ooh, en ik wilde al zo graag eens met Rio haken! Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een inspiratie geef je me toch elke keer weer. Ik begin echt een fan te worden. In de kerstvakantie gaat mijn zon een blog voor mij starten. Het lijkt me leuk om elke keer wat nieuws te plaatsen. En de kleuren die je steeds weer gebruikt vind ik super!!!! Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik doe ook heel graag mee voor het pakketje! Wat een leuke tutorial zeg. Zo heb je best snel een origineel cadeautje dat je ook makkelijk kunt aanpassen aan de kleuren die bij het kindje (of ouders natuurlijk) passen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. O wauw wat kleurrijk weer, en ok ik ben de 54e al, maar ik doe ook graag mee,
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  53. goh claire wat een leuk idee, ik had de hoop dat je a.s. zaterdag de hangers in de verkoop hebt, maar je patroon vind ik al geweldig hoor. p.s. ik kijk dagelijks op jouw site/blog en dacht dat dit een beetje ziekelijk werd, nu blijkt dat ik niet de enige ben die zo van jouw vrolijke blog geniet. prettige zondag en ik hoop tot zaterdag op goeree
    anna dirksland

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wauw super, ik wil al lang eens zo'n kleerhanger maken, ik doe graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Leuk zeg! En het zijn ook zo lekker vrolijke kleurtjes!
    Ik loot graag mee. Met 2 zwangere vriendinnen en 2 kleine neefjes is er vast iemand die ik blij kan maken met mooie hangertjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Er zijn er wel al vele voor mij, maar ik waag toch ook mijn kans. Het zijn echt mooie kleuren, en de hanger is mooi gehaakt.
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  57. ohlalala, lijkt me leuk om te doen, zal het linken op mijn lekkerbekkenblogje!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Claire,

    Ook ik volg al een tijdje je blog met heel veel plezier. Bedankt voor zoveel gezelligheid en ook ik doe graag mee met deze give-away.
    Fijne zondag!!

    Groetjes,
    Jacqueline
    Alblasserdam

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Leuk! Ik doe mee!
    Fijne zondag nog, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hier kun goed mee voor de dag komen op kraamvisite, maar eigenlijk staat hij ook leuk aan de comode van mijn jongste spruit :)
    Groetjes, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Bedankt voor de tutorial! Super!
    Ik doe graag mee voor de Give-Away!

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wat een leuk idee, en een super leuk idee voor een kraamcadeautje, ik doe graag mee voor de give away

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Mooi kleurrijk en inderdaad erg leuk om aan een kraammand toe te voegen! Mijn zusje krijgt volgend jaar weer een kindje dus dit zet ik op m'n lijstje.
    Ik doe graag mee aan de give-away!
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  64. wat ben je toch altijd duidelijk met je beschrijvingen daar heb je tenminste wat aan.... leuk ga ik zeker een keer maken een vriendin verwacht binnenkort een baby dus meteen een gelegenheid om te maken. Alhoewel het voor mijn dochter natuurlijk ook leuk is pak ik gewoon een iets grotere hanger!
    bedankt weer
    groeten uit Gemert,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een fijne tutorial! Ik was er al langer naar op zoek, dus nu kan ik lekker aan de slag.
    Ik doe graag mee aan je give-away!

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Superbedankt voor de tutorial, dit soort hangertjes staan al een tijdje op mijn verlanglijstje en nu ik sinds kort kan haken ga ik ze zeker maken!!! En ik doe ook graag mee met jouw giveaway, je kunt nooit genoeg garen hebben toch? Op mijn blog hou ik ook een giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Ik wil ook graag meedoen, wat ik wil dit graag eens proberen. Lijkt me superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. De hangers zijn mooi! En ik doe natuurlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ja ik vind je kledinghangers super! En doe graag mee! bedankt voor je uitleg!Zou ik zelf eigenlijk ook eens moeten proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Nog meer inspiratie; geweldig, vrolijk en vooral weer lekker kleurrijk! Ik ga ze maken!

    Ik heb zelf genoeg bolletjes, maar kan zeker
    " de ouden van dagen" in het verpleeghuis waarmee ik samen met mijn 2 meiden wekelijks freubel heel erg blij maken!

    Bedankt! Hanneke B uit T

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wooooow... thank you for sharing and i want to win♥ Thanks for making the whole year such a colourful blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik heb al eerder gereageerd, maar heb even een link geplaatst op mijn blog.
    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Leuke hangers! Ik vind het leuk om mee te doen aan je give away (ben al volger) en zet een linkje op m'n blog especialandmore.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Leuke kledinghangers, hartelijk dank voor de duidelijke uitleg. Ik heb sinds een tijdje het haken helemaal (her)ontdekt, dus ik doe graag mee met je give-away.

    Groetjes van Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wauw ... wat een leuk idee! ik heb je meteen even gepint op Pinterest. Leuke Give - Away, daar wil ik ook graag aan meedoen.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een super leuk idee! Bedankt voor de heel duidelijke uitleg . Dit ga ik zeker eens uitproberen . ik doe graag mee aan je " give-away "

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Thanks for this tutorial, It's so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. hallo

    ben nu ook al een tijdje gebeten door de naai-, brei- en haakmicrobe, en zou graag meedoen aan de give-away . Ik ben ook al halfverslaafd aan je blog !
    groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat een leuke kleerhangers. Ik zal ook eens op zoek gaan naar houten hangertjes. En ik zou ook graag willen meedoen aan deze give-away.

    Groetjes, Roelfina

    BeantwoordenVerwijderen
  80. O wat een leuke hangers en een leuk idee voor een kraamcadeau.
    Hartstikke leuk.
    Kijk iedere dag op je blog.
    Kei moi zeg.
    groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Dat je met zo weinig materiaal en een simpel patroon zo iets leuks kunt maken! Een vrolijk cadeau!
    Ik ga het zeker namaken.
    Give away voor het garen doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ongelooflijk! Elke keer dat ik je site bekijk, heb je weer iets nieuw. En ik ben ook weg van je kleurgebruik. Heerlijk vrolijk.

    Ga zo door! Nicollette

    BeantwoordenVerwijderen
  83. These are very cute. My kids would love to have some of these in their rooms. Thanks so much and good luck to all.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuk idee weer!!!! Echt SUPER!!!!!

    Ik zal ff een linkje op mijn blog zetten :-)

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat n leuke Give away,ik doe heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Congratulations with your beautiful blog, full with excelent works and ideas! I would like to participate in this nice give-away!
    Greetings, Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik ben ook van de partij!! Wat geef je toch leuke dingen (ideeën weg!) Super leuk, ik heb nog een aantal kraam cadeautjes voor de boeg dus ik denk dat ik het ook maar eens ga proberen! Helemaal leuk!!!
    Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Thank you for a great tutorial! I'm a beginner but I think I can manage this!
    Please enter me in your lovely giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wow, wat een leuk idee. Ik kan niet goed haken, maar dit moet me vast wel lukken. In mei krijgen we een neefje of nichtje en ik denk dat ik wel zulke hangertjes bij de zelfgemaakte kleren als kraamcadeau's wil maken! Bedankt voor de beschrijving.
    En ik doe heel graag mee met je give away. Ik zal een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Leuk idee, en leuke give-away!
    Er zijn al superveel reakties, maar ik waag toch graag een kansje!
    Groetjes van Corien

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Oe ... zo simpel als wat. Nu baal ik dat ik een hele tijd geleden al die kleine kleerhangertjes heb weggedaan ... dusse ... ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Ik volg je nu een aantal weken, je bent erg inspirerend!
    Enne..ik doe graag mee aan deze give away!
    Groetjes van Bernie

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Tof! dat wil ik ook wel eens proberen... ik doe dus graag mee met de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat veel reacties heb je al op dit bericht! Wow! Maar ach, ik probeer het toch: ik doe graag mee met de give-away. Want wat ziet het er leuk uit! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Wat leuk, ik doe graag mee! Je tutorial bewaar ik sowieso. Ik dacht altijd dat het ingewikkeld was, maar dit snap zelfs ik. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ook ik doe graag mee voor de give-away. Leuke bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. zo.. al 100 reactie's, echt super!! Als het mag doe ik ook zelf graag mee met je give-away, Succes met je shop en heel erg bedankt voor je deelnamen!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. ooh wauw!
    ik vind het een leuk en creatief idee!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Sow hey! Wat een reacties!!! Maar ja, hoe kan het ook anders ... dit is dan ook een hele leuke give away!!
    Ik zeg: ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oei ... Wat een reacties! Wat naief om te denken dat ik een van de weinigen zou zijn ;-) ik doe mee aan de give away!
    Groetjes, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  101. oh wat vet zeg, dit lijkt me leuk om zelf te maken! Ik waag er graag een gokje voor als het mag, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Dat wil ik zeker ook eens proberen!

    Je give-away is een echt succes, maar misschien heb ik ook een keertje geluk.

    Weeral een leuk ideetje erbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Zo'n vrolijke hanger wil ik ook wel in mijn kledingkast hebben :-) Ik ga eerst een gokje wagen bij je, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Met deze give away waag ik ook graag een gokje :)
    Nu maar hopen op een beetje geluk!

    Groetjes,
    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Fantatisch. Fijn dat je dit patroon met ons deelt, het lijkt simpel maar het is toch leuk een uitlegje te krijgen. Bedankt daarvoor.

    Ik wil ook mijn kansje wagen voor deze give away.

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Hallo Claire,

    Wat leuk zo'n kleerhangertje omhaken. Een mooie oefening voor wildhaken ;-). Graag doe ik mee voor de give away.

    Groetjes Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Hallo Claire,

    Na twee jongens ben ik nu 4 maanden geleden bevallen van een tweeling. Een jongen en een meisje. Nu kan ik dus ook meisjes dingen freubelen. Toen ik jou site tegen kwam raakte ik meteen geïnspireerd, al die vrolijke kleurtjes. Ik ben meteen aan de slag gegaan, in de uurtjes die ik nog over heb.
    Ook de hangertjes zijn weer erg leuk en kleurig, dus ben ik voorlopig nog niet klaar zie ik al. Ik kijk vaak op je site voor inspiratie en patronen, erg leuk allemaal. Ook zijn de hangertjes leuk om weg te geven, het duurt niet lang en je hebt toch een leuk cadeau.Dus bij deze wil ik natuurlijk wel meedoen voor zo'n leuk pakket.

    groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hoi Claire,

    Wat een superleuk idee weer en bedankt voor de tutorial! Kan ik ook meedoen met de give-away als ik in het buitenland woon?

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik wil al mijn kleerhangers nu wel een jasje aangeven; wat een vrolijkheid! Ik doe graag mee met je give away.
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Mag ik ook nog meedoen? Leuk zo'n nieuw project!
    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Dank je wel voor je tutorial!! Super blij ben ik ermee....

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Superleuk idee! Ik doe graag mee met je give away en heb een link op mijn blogje gezet...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Super leuk, het staat zo vrolijk ook! Ik doe graag mee met je give-away!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ziet er erg leuk uit! Ik doe graag met heel veel anderen mee!! Ik zal dadelijk een link op mijn blog zetten. Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Het lijkt me erg leuk om te maken. Ik doe graag mee met de give-away!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Wat een super leuke give away. Ik doe graag mee.
    gr Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Leuk die hangers!
    En een leuke give-away!
    Gr's Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Leuk idee, dit ga ik zeker een keer maken. Maar ik doe ook graag mee aan je give-away.
    Fijne week en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Dank je wel voor dit idee!
    De overburen hebben een baby'tje gekregen en dit is een perfect cadeautje!
    Jouw cadeautje is ook leuk, maar ik begin alvast! ;)
    grt, Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Heel mooi gemaakt die hangerjasjes!
    Mag ik ook meedoen met de give-away?

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Hai Claire, Ik wil je heel erg bedanken voor deze tutorial. Ik ben een fan van jouw blog en haal hier zo onwijs veel inspiratie vandaan. Zo heb ik ondermeer de bloemen poncho voor mijn dochter gehaakt. Ook wil ik nog graag de gymtas gaan maken. Al een aantal keer had ik zo'n gehaakt hangertje voor bij zien komen en hoopte maar dat ik ergens een patroon zou tegen komen. Heel erg bedankt! Ben alleen nu wel in staat om de stofzuiger te laten vallen en direct te gaan haken......

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  122. wow gave give away en turtorial, ga deze ook zeker maken.

    super leuk, bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Tof tof tof, mijn oma van 94.5 jaar maakt dit ook en ze heeft alle kapstokken in haar kleerkast overhaakt met overschotjes. Leuk om zien.
    Leuk dat je dit als tutorial hebt geplaatst en een leuke give-away aan hebt verbonden.
    Doe zo verder.
    Groetjes,
    Sybille

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Ik doe heel graag mee met je give-away!!!

    maren (http://hoemmelke.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Je maakt zulke leuke dingen, en dat katoen is zo vrolijk. Ik doe graag mee met de give-away!

    Groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wat een leuke tutorial!! Dankjewel. Ik doe ook graag mee met je Give Away. Ik organiseer er ook een, mocht je geïnteresseerd zijn :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Bedankt voor je duidelijke tutorial, een heel leuk idee zo. leuk om kado te doen ook :) Ik doe graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wat een heerlijke tutorial. En uiteraard doe ik graag mee met je Give Away. Button staat al op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. tof seg :)

    Haak je goed
    Kapitein Haakje

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wat een leuke tutorial, ik ga zeker en vast een paar klerenhangers van mijn zoontje in een nieuw gehaakt jasje steken!:-) En ik doe uiteraard ook met veel plezier mee aan de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wauw supermooi gemaakt, hoe verzin je het! Heel tof! En al 138 reacties... succes allemaal!
    En bedankt voor de tuto!
    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Toevallig kom ik hier langs, ik dacht: die give away is vast allang geweest. Zie ik opeens de datum! Nou ik doe mee! Met een meisje in mijn buik, heb ik zin om de saaie houten hangertjes eens een fris kleurtje te geven! Leuk, leuk, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik wil graag meedoen ! Gr. Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Nice!!
    from Chile
    c@


    ░░░░░░░█░░░░░░░
    ░░░░░░█▓█░░░░░░
    ░░░/)░█▓▓▓█░(\░░░
    ░░░||█▓▓▓▓▓█||░░░
    ░░░█▓▓▓▓▓▓▓█░░░
    ░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█░░
    ░█████████████░
    ░░░░░░███░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░░

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Zo mooi !

    Normaal vind ik kapstokken met een jasje maar ouwbollig en saai, maar deze zijn supermooi !

    Helemaal geweldig om een kast op te fleuren.

    Ik doe dus ook graag mee met de give away !

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Geweldig.Zoals gewoonlijk,heel vrolijk en kleurrijk!
    Ik doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Jaaa, ik doe ook graag mee!!

    Wat leuk zeg! Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Wat een heerlijk vrolijk idee! Ik heb je give away er ook bijgezet op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Super leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Ik zou ook graag meedoen!
    Een ideaal projectje om te beginnen met haken lijkt me zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Wat gaaf! Bedankt voor de tutorial. Ben al vele keren driftig aan het haken geslagen, dankzij jouw blog. Mijn hele kerstboom hangt vol met sterretjes en slingers die ik zelf gemaakt heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Wat een leuke hangertjes. Ik doe graag mee.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  143. very nice result.

    thanks for the tutorial.

    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat een geweldig leuk idee! Ik herinner me dat wij ze vroeger ook hadden, geen idee eigenlijk of mijn moeder die toen zelf gemaakt heeft. Zelf nu hoogzwanger van onze eerste, als straks de rust een beetje is weergekeerd ga ik het zeker eens proberen. Bedankt voor de tips en de duidelijke uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Erg leuk! Ook ik maak graag een kans om je pakketje te winnen!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  146. leuk zeg én duidelijk uitgelegd!

    ik doe graag mee!

    succesmet alles!

    marina

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wat een leuk idee. Na jaren van sokkenbreien heb ik nu het "haakvirus" ontdekt en kijk ik regelmatig op je site om allemaal ideetjes op te doen. Complimenten !!!
    groeten Thea Otter

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wat een goed idee zeg, bedankt voor je tutorial! Ook al heb ik nog lang geen kinderen, ik doe graag mee met je give-away. Ik denk dat ik die hangertjes ook wel voor iets anders kan gebruiken dan voor kleren, misschien voor sjawls bijvoorbeeld, of sieraden. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Joehoe, ik doe ook mee! Er zijn hier mooie gehaakte rokjes die graag aan zo'n hangertje zouden willen hangen, ik hoor ze al roepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. De kleurtjes alleen al! om van te snoepen!
    Erg leuke blog heb je, ben hier nu voor de 2e even aan het rond neuzen en zie zoveel leuke dingen!
    Ga vooral zo door!

    Oja, uiteraard zou ik ook graag mee doen met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Een beetje kleur in je leven...vooral nu het buiten steeds kleurlozer begint te worden.

    Ze zijn echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wat een origineel idee! Ik doe graag mee met het starterspakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  153. oh, super! Ze zien er zo kleurijk uit, ik doe heel graag mee met je give away! Ik ben je ook gaan volgens,jammer genoeg zie ik dit zelf niet, heb nog steeds probleem met volgtoestanden, maar ik kom hier dus geregeld piepen. groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Leuke blog, kwam er toevallig net op:-)
    Ga je volgen en plaats een linkje!!
    En natuurlijk wil ik graag een kansje wagen, voor deze vrolijke give away!!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Ik heb hem gemaakt hoor. Was leuk om te doen en een snel klaar project. Nog bedankt voor het patroon.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Leuk idee zeg! ik ga zo meteen kijken of ik hier misschien nog van die kinder kledinghangers heb liggen.
    Dank voor deze leuke giveaway en het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Heel erg leuk, deze wil ik ook gaan proberen. En mens, wat een hoop reacties staan hier. Ik moest een half uur scrollen om ook wat te kunnen zeggen. Maar het is de moeite waard, je hangers zijn echt heel lief. Dank je wel voor je bijdrage!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Hoi hoi,

    Wat een gave, fleurige en unieke dingen maak jij zeg ! Zitten er bij jou soms meer dan 24 uur in een dag ? Wat een creatief bezige bij ben jij zeg ! Je stond al bij mijn favorieten aangezien ik sinds kort aangestoken ben door het brei- en haakvirus ! Ach, het griepvirus is akeliger toch ? ;-)
    Ik ben al volger bij je en zou heeeeeeeeel graag in de hoge hoed willen voor deze gave give-away !

    Ga zo door en als je een zakje tijd over hebt houd ik mij aanbevolen hoor !

    Groetjes,

    Caroline :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wauw, dit wilde ik graag doen..
    Vind ze echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Heel erg leuk, deze wil ik ook gaan proberen. Jeetje wat een reacties heb je gehad zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. super leuk. Ik had ze al op het net gezien en nu kan ik ze dus zelf gaan maken. Ik wil ook graag meedoen aan de give away

    gr Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wauw, je hebt heel wat losgemaakt bij een boel mensen. Misschien een beetje vreemd, maar ik moest gelijk denken aan twee bomen die ik vandaag zag, die waren ook "omhaakt". Zag er erg vrolijk uit. Wat een beetje draad al kan doen. Maar ik hou het liever op een kleiner project, misschien een kledinghangertje voorzien van een jasje binnekort? (^-^) Gr Puck.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. wat een ontzettend leuk site!!!elke keer kom ik weer kijken of je weer iets moois heb gemaakt...en dan ook nu weer met de kledinghangers..wat leuk,en wat zou dat leuk staan op de kamer van mijn dochter...
    kijk nu alweer uit naar je nieuwe creaties!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. ziet er super leuk uit! ben zoiets al vaker tegengekomen en was toen al benieuwd hoe het gemaakt werd! ga ik zeker op mijn to do lijstje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Oeps, kan ik er ook nog bij?
    Super leuke ideetjes, heb net al wat hangertjes besteld!
    Straks in februari is erbij ons weer fair dan wil ik graag weer iets nieuws hebben!
    Groetjes Jenny www.creamijn.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  166. heel leuk hoor en dank je wel voor het patroon en tutorial.
    Ik ga ook nog dit jasje maken maar voor volwassen hangers - if I have the word right I'm English with 5% Dutch now- an adult clothes hanger. groetjes en HAPPY HOOKING!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Wat een mooie gekleurde hangers!.....ben telaat voor de give away, maar ik ga ze zeker maken.
    Bedankt voor het patroon.

    mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Leuk om deze hangers voorbij te zien komen!
    Mijn oma heeft vroeger ook hangers ingehaakt of gebreid.
    Wie weet ga ik dat nu zelf ook wel doen! :D

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Gehaakte kledinghangers heb ik voor het eerst gezien in Australie, en mijn dochtertje kreeg er ook een van d'r Australische Oma....maar nu kan ik ze zelf maken echt leuk hoor.
    groetjes
    Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Wat een leuk idee, zo kun je ook restjes opmaken!!! Dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. heerlijk, mijn moeder maakte deze vroeger als ik klein was ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Mijn Oma deed dit vroeger ook altijd.
    Ik heb nog steeds diverse kledinghangers van haar in de kast hangen.
    Ik dacht altijd dat het best moeilijk was om dit te maken, maar nu ik je uitleg lees, valt het eigelijk wel mee. Misschien dat ik het zelf ook eens ga proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Wat een leuk idee, en zo gemakkelijk. Gisteren een vlaggenlijn gemaakt als kraamcadeutje maar er kan nog wel iets bij. Vanavond meteen aan de slag!

    Thanks!

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Hello! I understand this is an older post but I would like to know what stitch you used - I cannot tell from the photos. Thanks so much, I can't wait to try these!

    BeantwoordenVerwijderen
  175. gracias por mostrar tu trabajo es muy lindo ,,,bendiciones para ti

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Ja eindelijk een uitleg gevonden!
    Kwam al vaker gehaakte hangers tegen en besloot dit voor de babykamer te willen maken.
    Dank voor deze duidelijke uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen