zaterdag 1 oktober 2011

Gebreide sjaal !


Mijn sjaal is af! Hij is erg zacht, 30 cm breed en wel 3.20 meter lang geworden.
Gebreid in een ribbel steek. Er zijn 4,5 bollen wol in gegaan. 
Ik heb nog wol over voor handwarmers of een muts!

Maar nu eerst weer verder met mijn dekentje van mohair wol.
Ook al zo zacht....... En het staat mooi bij mijn andere gemaakte haaksels op de bank.

Het ronde kussen haakte ik vorig jaar september, het blijft een mooi vrolijk kussen. Het sprei in lichte kleuren maakte ik voor de zomervakantie. Voor het patroon zie hier.


Fijn weekend !

26 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaal Claire, jij zult het niet koud hebben van de winter! De deken vind ik heel bijzonder, met dat gouddraad, wat een leuk idee!

    Mijn vriendin en ik willen kerstspulletjes gaan haken op een gegeven moment, dan komt dat goud en zilver lurex goed van pas! Ik hou het in gedachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem echt prachtig! Die kleuren en de zachtheid ook al kan ik hem niet voelen. Heerlijk!

    Groetjes en fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren, prachtig! Hij ziet er inderdaan heel zacht en knuffelig uit. Lekker hoor, zo'n lange sjaal. Heel leuk met bijpassende handwarmers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie sjaal! En zo'n mooie kleuren!
    Ik ben ook een sjaal aan het breien, maar bij mij gaat het lang niet zo snel als bij jou! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie simpel uitziende sjaal...vast heerlijk om straks te gaan dragen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleuren heeft die wol. Is het ook een zachte kwaliteit?
    Breien is niet echt mijn ding, heb ooit 1x een sjaal gebreid op een hele dikke naald ;-).

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat steken daar voor mooie voetjes boven uit al die mooie spullen ?
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wir besuchten Ihr Blog
    We visited your Blog
    are ideal prospect for the award
    "Premio al Blog original"
    visit:
    http://premioatublogoriginal.blogspot.com/
    (no string of awards, you do not bring anything other than just the content of the blog, without having to buy, be voted or advertising)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kleuren heeft deze sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, zoals altijd. Prachtige kleuren en je voelt de zachtheid! Maar door de foto's van je bank kreeg ineens de inspiratie om ook zo'n bloemkussen te maken. Best eerst mijn andere projecten afwerken hè ( Kerstmis is niet lang meer en heb beperkte tijd). Bedankt voor de mooie foto's. CC. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben benieuwd naar de bijpassende muts en handwarmers.... je sjaal is prachtig geworden en superlang! Fijne zondag nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waouw zo'n mooie kleuren in die wol!!!
    is dat noro wol?
    en als niet van welk merk is het????

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh die sjaal ziet er heerlijk warm en zacht uit, daar ga je vast nog veel van genieten als het echt herfstweer wordt!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw, echt prachtige kleuren, zo'n mooie sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What gorgeous color and texture! I just adore your blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat heb je er gave plaatjes van gemaakt. Super.

    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Preciosa y calentita¡¡¡¡¡ Me gusta la manta de mohair y los colores son fantásticos.
    Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, die sjaal is echt heel stijlvol geworden. Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kleuren heb je gebruikt voor je sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen