maandag 26 september 2011

Zus aan de haak III


Mijn zus haakte in de zomervakantie deze 2 tassen.
Een voor zichzelf en eentje voor haar dochtertje.
En...... zijn ze niet PRACHTIG ! ! !

De grote tas is net een shopper. Ik vind hem super mooi geworden.
Van het weekend naaide ik de voering erin en bevestigde de hengsels eraan.
Beide tassen hebben dezelfde kleur stof als voering; lime groen met witte stipjes. 

Voor de kleine tas haakte mijn zus een hengsel. 
Deze heb ik vastgezet aan een ring zodat de band nu 
verstelbaar is en met mijn nichtje kan 'meegroeien'.

Het is een prachtige 'moeder en dochter' tassenset geworden.


Zus.... heel erg mooie gedaan!

33 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!!!! Ze zijn heel mooi geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of!! Daar wordt je vrolijk van.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...sooooooooooo pretty again !!!!
    Love
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 zussen aan de haak. Gezellig! En de tassen zien er ook zo vrolijk gekleurd uit. Erg mooi!
    Misschien is het voor je zus ook wel een idee om een blog te starten want ik heb wel meer prachtige dingen van je zus ook voorbij zien komen.

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! En wat ziet je blog er gezellig uit!
    Mijn complimenten!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Creatieve family hoor!
    Erg gezellige kleurtjes,volgens mij hebben jullie dezelfde smaak!
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat een mooie tassen! Compliment voor je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love these bags - your sister did a great job. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zit duidelijk in de familie dat mixen met die leuke kleurtjes en dat mooie haken ......
    Prachtig setje hoor .... Groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW die kleuren ..... schitterend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat voor magische zakken. En zo aardig kleuren.
    lg
    Steffi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha, hier dan een berichtje van de hakende zus. Dank iedereen voor de complimenten....erg leuk om te lezen. Ik blijf vrolijk doorhaken maar waarschijnlijk niet op een eigen blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi! Nice blog and wonderful bags!

    I´ll be back!

    LG, Stiny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi geworden ! En handig ook denk ik :-) het haken zit duidelijk in de familie !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I like your space and your art so much!!

    Muito lindo!

    Parabéns!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful bags! You're so talented!! I envy you you're sewing skills!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zit dus in de familie?? ze zijn inderdaad heel mooi geworden en wat lief dat je je zus hebt geholpen met het afwerken. je jurkje voor je kind is prachtig geworden en zijn die rode laarzen met die geweldige rok erboven van jou? heerlijk die kleuren. net zoals die was... fijne dag! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow those are gorgeous!! Love them both! Have a great day! xx Holly

    BeantwoordenVerwijderen