woensdag 21 september 2011

Gehaakt mutsje met handwarmers


WAUW !
Wat lief al die felicitaties.
Dank je wel allemaal, was ik toch nog erg jarig !



Voor de koudere dagen, die er toch binnenkort aan komen,
haakte ik voor kind wat warme accessoires. 


Een mutsje met handwarmers.
Het mutsje is gehaakt met een dubbele draad: rood en roze rio-katoen. Zo is het net iets dikker en warmer!

Mooi setje..... kind is er klaar voor!


- Het mutsje en handwarmers zijn zelf bedacht en ik heb er geen patroon van - 
- Misschien komen die er nog maar voorlopig heb ik het daar te druk voor - 

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige set en de kleuren zijn om te smullen !! De Granny bloem is mooi bedacht !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi!! En wat een leuk effect om met een dubbele draad te haken.
    Wat maak jij toch veel. Wat zou dat toch heerlijk zijn als ik zo snel kon haken als jij (en wat meer tijd had).

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeehh das leuk! Zou ook wel willen haken...maar ik kan het niet!:D Ziet er echt leuk uit!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit weer mooi in elkaar en inderdaad wat snel haak jij. Super!

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat zal je dochter er mooi uitzien met zo'n set!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook deze is weer schitterend. Wat een prachtig garen heb jij toch!!!
    Toevallig heb ik gisteren een soortgelijk patroon online gevonden om deze week te proberen. Dan kan ik het daarna aan een collega uitleggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk.
    En heerlijk haken.
    Fijne avond.
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi!
    Dat zal haar prachtig staan.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kleuren en wat kun je toch eigenlijk veel vormen maken hè met haken. Mooi zo met dat bloemetje. De kou kan komen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt, met zulke accesoires krijg ik helemaal zin in de winter! Leuke blog ook.

    Groeten Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo,

    Wie immer ganz klasse

    Freu mich immer von Dir zu lesen

    Liebe Grüße
    Christiane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ich lese wirklich gerne auf diesem Blog. Mir gefallen Deine Arbeiten total gut.

    Liebe Grüße
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mutsje af hoor...heel mooi!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ga je proberen te overtuigen om snel werk te maken van de patroontjes....

    IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL IK WIL...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. och, wat heb je weer een prachtig setje gemaakt! En het garen oogt zo prachtig en prettig... zal eens wat bestellen bij jou. Ik wil je ook overtuigen voor de patroontjes! IK WIL OOK ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw! Die zou ik nog wel voor mezelf willen maken! Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een setje om over te zitten kwijlen, zo mooi!

    Mooie kleuren, prachtig gemaakt en ook de gehaakte afwerking is supermooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben al aan het kwijlen bij het zien van je geweldige stippen rok!!! Zelf gemaakt of gekocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He haakwonder, prachtige creaties weer hoor, altijd bakken met inspiratie via haken en meer, enne die rok, da's zeker een echte Talulabelle, ik heb precies dezelfde ha,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi zeg!!!!! Rood en roze vind ik zo 'n mooie combinatie. Heel mooi! groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw...wat een PRACHTIGE kleuren!!!
    Knap gemaakt!!!!
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!
    Leuke dag gehad??!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk gemaakt met die vrolijke meisjeskleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een leuk mutsje. Ik wil ook leren haken!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. oooh ik zou heel graag het patroon willen van de vingerloze handschoenen. Echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. leuk!!! Dochter is weer helemaal chic voor de komende tijd!!! En alweer een gave rok!!!!

    BeantwoordenVerwijderen