donderdag 23 juni 2011

Gehaakte riem


Vorig jaar in de zomervakantie heb ik deze riem gehaakt.
Ik was hem totaal vergeten en vond hem weer tijdens het opruimen. 


Aan een zijde zet je de riem vast met knoopjes die tussen de 'stokjes' door kunnen. Zo kun je de gehaakte riem aan de gesp vastzetten of eraf halen.


Het idee was dat ik nog veel meer riemen kon maken, in allerlei kleuren en maar 1 sluiting/gesp nodig had. 
Nog steeds een erg leuk idee maar aan andere riemen haken ben ik nooit
toe gekomen.....  
Wie weet lukt dat deze zomervakantie!

11 opmerkingen:

  1. Dat is wel een heel leuk idee ....
    gesp knoopjes en wat kleurtjes katoen
    helemaal top .... fijne avond ..Gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk,helaas kan ik mijn broek niet over mij shirtje dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!Maar eerst inderdaad de tas afmaken,en wie weet in de vakantie een riem!Grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, dat zou zeker wat voor mijn dochter zijn. leuk met die knoopjes ook

    grtjs Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, op zoek naar haakinfo kwam ik op jouw blog, wat een mooie dingen maak je, en wat een heerlijk kleurgebruik! Ik heb een linkje naar je opgenomen en kom zeker vaker langs!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee, en het ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee en lekker simpel (hou van simpele/snel klaar dingen)
    Ben benieuwd hoe je andere riemen er uit gaan zien (als je er aan toe komt in de vakantie)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke riem.
    Ben een beginnende haakster en heb de smaak te pakken.
    Hoe heb je hem gemaakt?
    Ben je vanuit het midden begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen