zondag 15 mei 2011

Granny square's


Wauw wat een bloemen!!!
.....en op de achtergrond ziet het er ook al lekker uit toch?


Ik heb vandaag nog meer 'granny's' gehaakt.
En wat zijn ze toch leuk om te maken!
Ik heb er erg veel plezier in.
Tot nu toe zijn ze allemaal verschillend, op eentje na.
Dat vind ik dan wel weer grappig want schijnbaar
vond ik dat zo'n mooie combi....... ik zag pas later dat
ik hem al had gemaakt!

Ik heb nu bijna 30 vierkantjes af. 
Deze zijn allemaal voor de eerste tas; de grote tas voor moeder.
Alle vierkantjes zijn meteen afgewerkt (iets wat ik eerder tot het 
allerlaatst bewaarde)
En dat bevalt me er erg goed om ze meteen af te maken.
Zo is dat wat je maakt meteen klaar, en kan ik straks al beginnen met het in elkaar zetten van de tas.

Dank voor alle beterschap berichtjes voor kind, erg lief!
Ze maakt het al wat beter..... vanmiddag kon ze alweer
een beetje 'restaurantje' spelen.....




F i j n e   w e e k ! 




19 opmerkingen:

  1. Granny squares haken is idd verslavend leuk! Ben benieuwd naar de tassen :-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig dat je die ene al gemaakt hebt! Zoveel zijn het er dus...ben benieuwd hoe de tas er straks uit ziet?..fijne week, groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk/mooie kleuren allemaal!!
    Enja ik vind het ook heerlijk om quares te haken!
    Ben erg benieuwd hoe je tas er uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Granny squares are always so lovely to see. You´ve choosed so nice colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad squares haken is zeer verslavend
    ben ook erg nieuwsschierig hoe de tas er uit gaat zien het is in ieder geval nu al erg
    fleurig .......... gr. Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al die gekleurde granny squares! Ik ben er ook al helemaal verslaafd aan! Ben benieuwd naar het resultaat! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er inderdaad al erg gezellig uit! Ben erg benieuwd hoe de tas eruit zal zien!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super die granny's,altijd leuk om te doen!Ben er ook mee bezig,maar dan voor een krukje(foto's volgen nog).Sterkte met je dochter,maar je hebt wel een smoes om te haken!Tja dochter ziek en er naast zitten!Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik bij jou die vrolijke granny's zie, krijg ik ook altijd zin om ze te gaan maken. Ze zien er erg gezellig uit, maar ik weet nooit wat ik ervan moet maken...
    Gelukkig gaat het met je dochter weer wat beter.
    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kleuren zeg!!! Heel mooi. En ja,granny squares blijven leuk om te maken, dat heb ik ook.

    Fijne dag, groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verslavend hoor die granny's, leuk ingewerkt patroontje trouwens. De mogelijkheden zijn eindeloos en het haakt zo lekker weg, niet dan ;-)

    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love all the colors. This is going to be a cute project when it is finished :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jeetje wat ga jij hard.... zo leuk ziet het er nu al uit. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet dat er mooi uit, Claire! Mooie kleurencombinaties heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, dat ziet er mooi uit!
    Mag ik vragen welke garen je hiervoor gebruikt hebt?

    BeantwoordenVerwijderen