woensdag 9 maart 2011

Rokje en mailot

Vorige week ben ik begonnen met het haken van 
een soort golfstreepjes. (In de post over mijn 
koffieapparaat zag je al een foto)
Het moet een rokje worden voor mijn meisje.

Ik doe het natuurlijk weer uit mijn hoofd,
pas en meet een beetje om dat lijfje heen
en haak dan weer verder.....

En het lukte!
Erg vrolijk wordt het in al die kleurtjes
en kind en ik zijn helemaal blij met 
het resultaat van het eerste pand wat klaar is.

Toen we gisteren even naar de HEMA gingen
vonden we deze legging!

Grappig toch.......!
Helemaal in dezelfde kleuren!!!

Wij vinden het super.
Het is nu natuurlijk nog even afwachten 
hoe het eindresultaat wordt...

Het andere pand is inmiddels ook klaar
maar er zijn nog heeeeeeel veeeeeel 
draadjes af te werken.....

Wordt vervolgt...!


Voor degene die mij mailde:
Het garen wat ik hier gebruik
is RIO katoen en is te koop in mijn
webwinkel: www.cieb.nl

25 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk rokje gaat dat worden. En dat je dan tegen zo'n schitterende maillot aan loopt, is wel heel gaaf. Mooie combi! Ben benieuwd naar het eindresultaat, ik houd je blog in de gaten :-))).

    Groetjes, Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er gaaf uit! lang leve de HEMA!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd van de Hema! En blijkbaar konden ze jouw gedachte lezen ;-) Oh en wat zijn die draadjes toch vervelend hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige combi ! Bijna in dezelfde volgorde ook nog... Wat zouden we moeten zonder de HEMA !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk vrolijk! Daar zie ik mijn meisje ook wel in!:-)
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superrokje en de maillot past er perfect bij. Als je gaat zoeken vind je het niet maar nu loop je er zo tegenaan.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wonderful I so want those tights/socks. Perfect match

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou, dat kan haast geen toeval zijn. Dat is echt een perfecte combinatie!! ben benieuwd naar het eindresultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toeval bestaat niet..:)dit gaat een super combi worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zult zo'n mama hebben...wat een geweldig vrolijk setje zo, heel leuk gedaan! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adoro o colorido fantástico dos crochets do seu blog!Parabéns!

    bjs
    Nélia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk rokje gaat dat worden zeg!!
    Denk dat mijn jongste het ook erg leuk zou vinden die kleurtjes bij elkaar.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi and thanks love your work too the skirt and leggings are going to look wonderful together..will we get to see the model with them on when finished?
    Hugs Suz x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk, ik ga hem onthouden! Er loopt hier een meisje rond die ik daar zeker blij mee kan maken. En die legging, wat een toeval, maar o zo leuk!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke steek is dat, zou je hem voor mij een keertje willen toelichten/uitleggen? Ben nl. bezig met een vestje voor mijn meisje en dit zou het nét dat beetje extra geven.

    groetjes van een nieuwe bezoekster!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt dat is toevallig , dat je een bijpasend maillotje vond bij de rok ...Het is superleuk al die kleuren! Daar zal je meissie blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Net een account aangemaakt (waar ik nog niks van snap...) om je voortaan te kunnen volgen, want je hebt zo'n leuke blog met mooie spulletjes.
    En je foto's en gehaakte spulletjes zijn een plezier om naar te kijken en geven je gelijk zin om ook mooie dingen te maken.
    Wat zal je dochter trots zijn met haar rokje!
    Hartelijke groetjes van nog een nieuw lid van je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Das een leuk setje, je dochter is vast en zeker de gelukkigste meid van de wereld. Knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Claire,

    Wat een supermooie kleuren! En helemaal te gek, die legging!! Die kon er wel speciaal voor gemaakt zijn!!

    Je word meteen vrolijk van het geheel!!
    Heerlijk!

    Fijn weekend, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mijn complimenten. Van al die kleurtjes word ik blij ;)
    Groetjes Ingrid (ofwel Ingie@home)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuk rokje! Heb je daar misschien een patroon van of haak je uit de losse hand?
    Vind het ook wel wat voor mijn dochter:)

    BeantwoordenVerwijderen