vrijdag 25 februari 2011

Schattig tasje

Schattig tasje, in mijn lievelingskleuren!!
De bloemen de de groene blaadjes
maken het een vrolijke tasje.

Ik heb voor de webwinkel dit garen gekocht.
Het is dikker garen dan ik normaal gebruik. 
Je haakt het met haaknaald
6-7 en is dus perfect voor
tasjes, tassen maar ook kussens.
Zeker wanneer je het met vaste haakt dan wordt
het vrij dicht en hoef je het
niet perse meer te voeren.

De bloemen en blaadjes zijn gehaakt met Rio Katoen garen.

Het is een vrolijk tasje geworden 
waar kind en ik wel blij van worden!!

18 opmerkingen:

  1. Wat een schattig tasje. En leuke kleurtjes, echt voor een meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That is really a CUTE bag!! Love the bright colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk tasje!!!! Die bloemetjes met blaadjes maken het helemaal af. Geven het net iets extra's. Heel erg leuk!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje, je dochter zal wel in de wolken zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je leuke ideeen op je blog staan.
    Ben net volger van je geworden. Altijd leuk om inspiratie op te doen. Kom ook maar een keertje bij mijn blog kijken als je zin hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Me encanta y los colores son muy alegres¡¡Pásate por mi blog, esnuevo y estoy empezando.Un saludo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een Leuk tasje! En wat een frisse vrolijke kleuren, daar houd ik ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh... dat is echt schattig! En heel leuke kleuren. Hou ik ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk en ook mijn kleurtjes!
    Lijkt me heerlijk opschieten met zo'n heerlijk dik garen!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk tasje! Als Zoë die ziet ... Wil ze hem vast ook hebben!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HI, i crochet a bag, your bag give me an idea to put a flower!!tq..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi tasje weer!

    Ik heb je een blogaward gegeven, je kunt het allemaal zien op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen