zaterdag 12 februari 2011

Project deken

Misschien ken je het wel.....
.....een 'oud project'......
.....ligt je zo aan te staren.......
.....vraagt bijna smekend.... 
'wanneer ga je weer verder met mij?.....

Ik kon het nu niet meer weerstaan en ik heb de 
deken, waar ik tijden geleden mee begonnen was, weer opgepakt!


En ik moet zeggen..... 
het is heerlijk om er weer aan te werken!
Ik heb nog een hele vrije avond voor de boeg, morgen misschien nog eventjes....

Deken blij.... ik blij.... 
en misschien maak ik het nu ook maar gewoon af !



19 opmerkingen:

  1. Oh Claire, this is beautiful! Your blog is indeed a feast to the eyes.
    Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah heerlijk al die kleurtjes. Veel plezier met het afmaken van je deken.

    Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een prachtige deken!!!! Ik snap dat hij graag af wil, die moet ergens kunnen liggen pronken.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig!!

    Ben benieuwd hoe hij af is! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enig, en zoleuk met de bloewmetjes.
    OOk ik haal net mijn oude lapjes weer tevoorschijn maar nog niet zo ver als jij !!

    En natuurlijk komt hij deze keer AF !!

    Probeerde je te mailen maar hij doet het niet.
    Heb een link naar jouw blog geplaatst vind je dat goed !!

    Fijn haak weekend... MM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Viel Freude, beim häkeln... ;O)
    LG, *Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleurtjes zijn gaaf, lekker knal!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is niet alleen leuk om aan te werken, maar ook om naar te kijken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij mij kijken van die plastic tasjes met inhoud me steeds aan. Ik weet soms niet eens wat er ook al weer in zit... schaam, schaam, schaam... Maar ik heb laatst een smockwerkje afgemaakt, althans het smockgedeelte, nu moet het naaigedeelte nog gebeuren... hoe lang blijft het nu nog in een plastic tasje...

    Wat een knalvrolijke deken ben je aan het maken. Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is leuk! Even doorzetten en wat zul je trots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze wordt prachtig! En verdient echt om afgemaakt te worden....Inderdaad de laatste lootjes wegen het zwaarst.....Maar dan heb je echt wat moois! Heerlijk al die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja... ik heb er ook 1 al weer bijna een jaar in de la liggen , schaam. Gisteravond betrapte ik mezelf erop dat ik wat ik nu heb uit ga halen en de hexagons anders aan elkaar ga maken. Er is zoveel leuks te doen :-) Zoals jou deken!! Leuke kleurtjes, grappig accent met die bloemetjes. Hoe groot moet ie worden?
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oef wat een prachtig project! Het resultaat tot nu toe is al echt Geweldig Claire. Fijne zondag,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Claire,
    ik heb een award ontvangen van Roos en wil het graag aan jou doorgeven.Kijk voor het hoe en waarom maar op mijn blog.

    groetjes, Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en deken en vrolijke kleuren
    Mag ik misschien van je het patroon van de bloemetjes?
    Fijne dag
    Groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig, die bloemetjes in het midden maken het heel vrolijk!
    Succes, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Claire,

    je deke is super leuk.
    wat voor mooi kleuren.

    groetes Conny

    BeantwoordenVerwijderen