dinsdag 15 februari 2011


Prachtig deze bloemen vind je niet?
Echt genieten!

Ze staan in de erker voor het raam, erboven hangt een gehaakte vlaggenlijn en de gordijnen die er hanger zijn in een klein rood/wit ruitjes. 
Een hoog poppenhuis gehalte waar ik nog steeds erg vrolijk van word! 
Gisteren liep een voor mij onbekende mevrouw langs en ze stak ineens haar duim op naar mij en wees naar mijn raam, bloemen, slinger; met een grote glimlach!
Zij genoot er ook van!


En mijn deken wordt/is ook genieten...... 
alle vierkanten granny's zitten inmiddels aan elkaar vast, 
alle draadjes zijn afgewerkt. 
Ik heb er een mooie rand omheen gehaakt..... en
nu de laatste bloemen nog.......


Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk compliment van die onbekende mevrouw! Ik kan me er wel iets bij voorstellen, je foto's zijn ook om van te genieten.!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijkheid weer, Claire! Echt genieten, dankjewel. Fijne dag,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig blog heb je, ben je volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt altijd zo'n leuke vrolijke foto's op je blog staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, net als de mevrouw voor het raam geniet ik ook een beetje mee via dit "digitale raam"... :-)) Succes en plezier met het afmaken van de deken! Hij wordt vast prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kleurtjes...mag ik misschien weten welk garen je gebruikt ?

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen