dinsdag 22 februari 2011

Patroon bloemetje

Als eerste nog de patroon tekening van het bloemetje 
die ik op de tas gebruikt heb. 
Een x - vaste
de rondjes - een kettingsteek 
streepje met 2 kleine dwars streepjes - dubbel stokje

Veel plezier met het haken van deze vrolijke bloemekes!!




En dan wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor al die
SUPER lieve reactie's op mijn vorige post, het tasje en de webshop.
Echt geweldig zoveel lieve woorden....
d a n k   j e   w e l   



Een zonnige dag allemaal.



8 opmerkingen:

  1. Oh so lovely! Thanks for sharing the pattern of the little flower! Such a cute tiny crochet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely pattern. Your site always has such loves pictures on it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haak ook wel bloemen, maar een vast patroon heb ik niet. Ik kan het patroon niet lezen, en ik doe eigenlijk maar wat. Nu ben ik bezig met een muts, maar of het ook een muts wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me gusta mucho el patron y me encanta tu blog...I really like this pattern and I love your blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh...adoro o seu blog. As cores que vc usa são maravilhosas!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor het patroon van de bloemetjes!
    Ik begrijp alleen niet hoe de 8 lossen en het dubbele stokje tegelijk in de vaste gehaakt kunnen worden.
    Ik heb al van alles geprobeerd, maar ik kom er niet uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is het misschien zó:
    Haak vier lossen, daarna een dubbel stokje en daarna weer vier lossen.
    Alles in dezelfde vaste.

    BeantwoordenVerwijderen