vrijdag 28 januari 2011

Gehaakt jasje.


Hier zie je Piep
lievelings knuffeltje van kind.
(op dit moment,... dat wisselt nog wel eens)
Hij woonde eerst bij de IKEA 
samen met de rest van zijn familie maar
sinds de kerst woont hij bij ons.

Hij is hier erg gelukkig en 
vooral kind is erg blij met hem.
Piep gaat overal mee naar toe
en komt dus ook regelmatig buiten... KOUD ! 

Zo moest er dus een jasje komen voor Piep.
Kind en Piep hebben de kleuren uitgekozen
 en moeder kon aan de haak.
Na een klein uurtje was het jasje af en ze waren beide 
zeer tevreden met het resultaat.

Zo tevreden zelfs
 dat het jasje 
niet meer uit is geweest 
en Piep en kind nu vinden
 dat er wel 'wat variatie' in jasjes mag komen.....
verschillende kleuren.... 
een andere knoopje.... 
een jasje met mouwen....
(kind lijkt hierin op moeder geloof ik....)

Piep tevreden, 
kind tevreden,
 moeder ook blij..... 

.....ik kan weer aan de slag!!!!!






10 opmerkingen:

  1. Wat schattig zeg!
    Misschien kun je ook gelijk een dealtje sluiten met Ikea, want dat jasje kleed erg goed af, Piep ziet er nóg beter uit zo! =)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piep boft maar bij jullie thuis! Prachtig jasje, prachtige kleuren. Fijn weekend,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje zeg, zowel de muis als het jasje..
    Ik kan me helemaal vinden in de reactie van je dochter, ik denk dat ik hetzelfde aan mijn moeder gevraagd zou hebben :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach Claire wat leuk!
    Hartelijks,
    Makkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Dank je wel voor je reactie. Wilde nog een opmerking bij je plaatsen daarover, mar was het weer vergeten. Ernstig druk weekend met een dochter die tig optredens heeft als wolf in de musical:-)
    Maar leuk, ook nu weer dat jasje, oooh, zucht. Wilde dat ik meer tijd had!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, Piep zal in ieder geval de winter goed doorkomen met zo'n warm jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw. Kan je mij vertellen hoe je dit hebt gedaan? Heb hier een zoon met dezelfde muis en een dochter die een jasje wil voor om haar draak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kan je mij vertellen hoe je dit hebt gemaakt??
    joyce_schot@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen