dinsdag 23 november 2010

Nog meer 'hoesjes' haken !


Het haken van een 'hoesje 'voor over een krukje was al leuk om te doen. 
Maar hoesjes voor een hangertje is ook erg leuk om te maken. 
Het worden vrolijke hangers voor de kinderkamer.
Daar komen natuurlijk de mooiste jurkjes aan te hangen!


Mooie kleurcombinaties zoeken.....
en haken maar!!


Posted by Picasa
Het is een heerlijke bezigheid om te doen omdat het een fijn, klein en 'overzichtelijk' project-je is. Leuk voor even tussendoor...

15 opmerkingen:

  1. Leuk he. Alles van vroeger komt weer terug. Ik heb ook nog een paar gehaakte kapstokjes in de kast hangen die mijn oma vroeger heeft gehaakt. Van welk merk is dat gouden garen? Ik ben daar ook naar op zoek, maar heb het nog niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad wel erg leuk..ik heb wel leuke, schattige jurkjes die eraan kunnen hangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je weer erg leuk bedacht. En inderdaad een klein project met een leuk resultaat.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vraagje van een beginnende haakster: Bedenk ik het goed dat je eerst een rechthoek haakt die ongeveer om het kledinghaakje past, hem dan om het haakje vouwt en aan de bovenkant en zijkanten vastmaakt (haken of naaien?)?
    Het lijkt me een leuke, tussendoor bezigheid! En leuk cadeautje om te maken ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schöne idee . toll gemacht . gruß martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor!
    Mijn dochter heeft ze een paar jaar geleden op handwerkles gebreid op school!
    Ik vind persoonlijk de gehaakte mooier!

    groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O gut ja, dat is natuurlijk ook leuk om te maken van restjes. Zucht...tijd....deze sla ik even op in mijn hoofd.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijke kleurtjes heb je ervoor uitgezocht.
    Oude tijden herleven, alleen dan met de kleuren van nu, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je reactie! Ik ga binnenkort een poging wagen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig om te zien dat patronen van vroeger in zo'n eigentijdse uitvoering weer een zo geheel ander resultaat geven. Fleurige kleurtjes heb je gekozen en wat zijn ze mooi regelmatig gehaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke hangertjes in een modern jasje, mooi gemaakt hoor!
    Leuk dat gebruiken van vroeger steeds meer terugkomen.

    groetjes van Margreet
    http://haakmand.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen