zondag 28 november 2010

Gehaakte sterren



Geïnspireerd door het blog van ing-things
Zij heeft het patroon van een sterretje op haar blog staan. Zeker aan te raden om haar blog te bezoeken. 
Ze heeft een zeer inspirerend blog, oog voor detail en voor mooie spullen!!


Sterren maken is wederom een heerlijke bezigheid. In een avondje haken heb je er genoeg gemaakt voor een mooie slinger. De punten van de ster zijn iets anders dan de beschrijving. Ik heb ze iets langer gemaakt door er meer 'losse' tussen te haken. In plaats van 2 losse, zoals beschreven staat in de beschrijving, heb ik er 3 tussen gedaan. Ook heb ik er een goud hartje ingemaakt waardoor het een 'sprankelend' sterretje is geworden. 

6 opmerkingen:

  1. Gezellige slinger van sterretjes, mooi hartje erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer gezellig uit.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi "sterrige" slinger, vrolijk.
    En ik ben wel al overstag gegaan voor de hoesjes voor de klerenhangers, heerlijk om tussen door even te doen. Resultaat zul je tzt wel zien op mijn blog.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Claire, leuke sterretjes. Dat goud voegt altijd weer iets extra toe. Ik heb je al eerder gevraagd van welk merk dat gouden garen is, maar heb daar nooit een antwoord op gekregen :-(
    Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen