woensdag 8 september 2010

Polswarmers

Polswarmers! 
Gemaakt op basis van het patroon op het blog van Lindevrouw.
Ik heb het een beetje aangepast en versiert met een bloem.
Ik hou er ook van om mijn duim in te pakken, lekker warm.....

Ik heb ze daarna ook meteen voor mijn dochtertje gemaakt. 
Haken met de dikke wol en dan voor zo'n klein handje was best lastig. 
Het zilver heb ik met dunne wol om het randje van de bloem gehaakt.

Posted by PicasaLaat de 'herfst' maar komen!! (hoewel..., liever nog niet.......)

11 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn die super leuk geworden. En wat een leuke kleuren. Daar ga je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn echt heel leuk geworden. Ik bewonder altijd je haakkunsten.

    Groejes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi!
    En zo grappig met die kleurtjes!
    Vind dat je het echt leuk doet met al die verschillende dingen.
    Die vierkantjes, waar jij het kussen meemaakte, en waar ik een omslagdoek mee zou haken heb ik aangepast.
    Was me toch teveel werk voor ruim 50 vierkanten....Ik heb nu een granny waar alles in 1 zit, vind die vierkanten wel heel mooi voor jou en daar heb ik alweer een andere bestemming voor...je kunt ook zoveel kanten uit hé! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij gebruikt altijd van die mooie kleuren garen. Nu was ik net bij onze brei-haakwinkel in het stadje (je hebt me een beetje aangestoken met je mooie werkjes), echter deze vrolijke frisse kleuren heb ik niet gezien.... Mag ik vragen wat voor garen je gebruikt en waar jij ze koopt?

    Graag hoor ik iets van je.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk,had al bedacht dat ik zoiets wilde hebben, maar natuurlijk geen idee hoe ik dan moet beginnen. Ik zie je zondag denk ik. Zullen we dan een haak-afspraak maken?
    Carlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Claire,
    Jouw polswarmers zijn ook niet mis!
    Erg leuk! Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk....
    Ik zou ook graag een paar willen proberen te haken voor mijn dochter.....
    Nu naarstig op zoek naar een patroontje.....

    Groetjes van Ivonne.
    vonneivonne@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw zeg... die wil ik ook wel... (maar in andere kleurtjes)

    BeantwoordenVerwijderen